niedziela, 3 lipca 2011

Nie wiem co mam zrobić, by z nim być.

Hej dziewczyny ! Bardzo lubie waszego bloga, już kilka razy mi pomógł. Jednakże mam problem:
Podoba mi sie pewien chłopak. Ja mam 13 lat (6 klasa podstawówki) a on 16 (3 gimnazjum). Znamy się, ale nie za dobrze. Jego brat i moja siostra chodzą do jednej klasy w szkole, a nasze matki są przyjaciółkami.
1)On ma już dziewczyne
2)Nie znamy się za dobrze.
Tak naprawdę widziałam go może ze 3-4 razy jednakże od razu mi się spodobał.
Gadaliśmy już kilka razy na g-g. Spytałam się czy mnie lubi i na ile procent. Napisał że mnie lubi ale (tylko) na 30%  .
Chciałabym mu powiedzieć że mi się podoba jendka nie ufam mu do końca i boje się ze powie swojej mamie, a jego mama mojej. A moja rodzina jest taka ze jak tylko ktoś wymówi jego imię to wszyscy łoooo bo to pewnie mój chłopak (a niestety tak nie jest).
Podoba mi się tak bardzo że często sobie marzę że się całujemy lub że on przychodzi do mnie do szkoły z kwiatami :P
Nie wiem co mam robić !! POMOCY !!
~Kijanka
 
 
 
Droga Kijanko,
Widzę,że szykuje Ci się pierwsza miłość ;)
Tak, tak. Skąd ja to znam. Te fantazje, marzenia... Nie ma nic lepszego od ich realizacji. 
Myślę, że narazie niepotrzeba Ci mówić o tym uczuciu. Najpierw dobrze go poznaj. Jeśli tylko masz okazję, rozmawiaj z nim. Napisz do niego na gg, jakiegoś sms-a... Zapytaj siostry jaki jest, co lubi i się w to wkręć. ;) Najpierw zacznij od przyjaźni, a potem pozwól się temu rozwijać. Inaczej nie wiadomo jak zareaguje. Wiesz... Pójdzie teraz do liceum, jest już na innym etapie życia. Musisz podejść go bardzo inteligentnie ;) 
Powodzenia ! ;*
Rebell.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x