poniedziałek, 4 lipca 2011

On, ja i przyjaciółka.

Siemkaa ... na samym początku chce powiedzieć że macie na prawde super bloga :)) ale przejdźmy do rzeczy .
pewien chłopak (nazwijmy go pan X ) podoba mi się od jakiegoś czasu. Widzę , że on od pewnego czasu też okazuje zainteresowanie ... nachwile obecną przyjaźnimy się . ALE ...
w tamtym tygodniu byłam na koloniach . Zaczął się do mnie  zbliżać... chodzi mi o to że przytulał sie do mnie , łapał za rękę i nawet raz pocałował (!) . hee ... ale jest pewien kruczek ... pan X zarywa do mojej kumpeli ! też przytula sie do niej itp .. przy niej zachowuje się całkiem inaczej .. wyśmiewa sie ze mnie , mówi że nic dla niego nie znacze . A gdy jesteśmy sami X mówi tak o niej ;( nie wiem co robić ,bardzo go kocham !!! pomocy ....
~Tośka,12lat


Droga Tosiu!
Jak dla mnie - sprawa jest oczywista. Na Twoim miejscu olałabym gościa, bo jest małym, niedojrzałym głupkiem. Kompletnie nie ma co się angażować w tę znajomość, nawet w przyjaźń. Skoro kłamie (bo tak trzeba nazwać to, co robi), to nie jest przyjacielem.
Jeśli jednak chcesz koniecznie z nim być, to musisz być wobec niego szczera: zapytaj go, w co gra i dlaczego jest tak nieszczery.
Pozdrawiam, 
Jimmy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x