poniedziałek, 25 lipca 2011

Warto spróbować?

Chodzę do pierwszej klasy gimnazjum. Ostatnio przeżyłam ogromne załamanie przez chłopaka. Jakoś się pozbierałam i zaczęłam normalnie żyć. W mojej nowej szkole strasznie spodobał mi się jeden chłopak o dwie klasy wyżej. W mojej szkole pierwszoklasiści są mały pimpkami, które nic nie znaczą. I się zastanawiam czy mam do niego zagadać czy żyć wspomnieniami ze starym chłopakiem? Proszę, pomóżcie mi.

~Ania



Droga Aniu!

Myślę, że zasłużyłaś na coś nowego. Powinnaś zapoznać się z tym chłopakiem, jakoś do niego zagadać. Może któraś z Twoich koleżanek go zna i mogłaby Was sobie przedstawić?
Zawsze warto próbować, jeśli się nie uda, przynajmniej będziesz miała świadomość, że cokolwiek zrobiłaś w tym kierunku, a nie będziesz żałować, że nie spróbowałaś.
Byłego chłopaka należy raz na zawsze wyrzucić z pamięci i cieszyć się życiem, na pewno znajdziesz jeszcze kogoś, kto warty będzie Twojej uwagi. Może tą osobą jest właśnie ten chłopak z III klasy? ;) Warto spróbować, naprawdę.

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x