sobota, 23 lipca 2011

Zauroczyłam się starszym mężczyzną.

Mam problem.. Czuję coś do faceta starszego ode mnie o 22 lata. Wiem, że nie jest to miłość, bo trudno się zakochać w kimś kogo się dokładnie nie zna, ale wiem, że jest on wspaniałym człowiekiem. Często ze sobą rozmawiamy i czuję, że jest on kimś wyjątkowym. Wiem, że nie mam szans na bycie z nim, bo to nie ma sensu. Jestem dla niego zbyt młoda, ale często o nim myślę, a ostatnio dużo o nim śnię. Nie wiem co mam zrobić, bo naprawdę go lubię. Czy myślicie, że powinnam z nim o tym porozmawiać? Boję się, że taka rozmowa wszystko zepsuje.
~ nami




Kochana Nami!
Po pierwsze, wiem, iż nie powinnam zaliczać tego do kategorii "chłopcy", gdyż chodzi tu o coś zdecydowanie innego, ale nie miałam za bardzo wyboru.

To poważna sprawa. Ten mężczyzna jest dorosły, starszy od Ciebie dwa razy. Nie wiem: czy ma żonę i dzieci? Pewnie nie ma, skoro o tym nie wspomniałaś. To jednak nie zmienia faktu. Z prawnego punktu widzenia, nie wolno mu spotykać się małoletnią (chyba że ukończyłaś już 18 lat?).
Być może to, co do niego czujesz, jest po prostu fascynacją, niczym głębszym. W okresie dorastania szaleje w nas burza hormonów, a dojrzali mężczyźni pociągają znacznie bardziej niż skaczący wokoło i nieraz zachowujący się jak przedszkolaki równolatkowie.
Jeśli ufasz mu i wierzysz, iż potrafi poradzić sobie z taką sprawą, jednocześnie nie sprawiając Ci przykrości, możesz z nim o tym porozawiać. Ja jednak zalecałabym Ci zapomnieć, choć wiem, że będzie to trudne. Popracuj nad tym (a będzie to praca żmudna i na początku wydająca się awykonalną), aby przestać traktować go inaczej, niż tylko znajomego, z którym prowadzisz ciekawe dyskusje. Zresztą, pomyśl nad tym, w jakiej postawisz go sytuacji, jeśli wyznasz, co w Tobie siedzi. Może przerazić się, przestraszyć i szybko zerwać kontakt, a przecież tego właśnie nie chcesz!
Może z czasem uczucie samo przejdzie, zakochasz się w kimś w swoim wieku?
Decyzja należy do Ciebie. Mam nadzieję, że uda Ci się rozwiązać tę sprawę. Kieruj się przede wszystkim zdrowym rozsądkiem.
Pozdrawiam i trzymam za Ciebie kciuki,

Megu;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x