czwartek, 4 sierpnia 2011

Czy jestem jego zabawką?

A więc otóż chyba sie zakochałam, ale nie jestem pewna swoich uczuć co do pewnego chłopaka nazwijmy go X..
X znam od Początku września, i po 2 tyg naszej znajomości X powiedział,że mu sie podobam a po 3, że mnie kocha i wgl. Nawet sie całowaliśmy,ale niewiem cyz on mówi prawdę, mam wrażenie, że jestem tylko zabawką,ostatnio chciałm mu zabrać telefon i przeczytać smsy, a on powiedział,ze nie mogę, bo ma tam smsy od Oli i Ani. ;\
Troche dziwne, ale dobra.
Jak mam poznać , że mu naparwde zalezy ?
Ostatnio nie miałam okazji z nim pogadać w 4 oczy.
Ale pisaliśmy ze sobą smsy. i sie Zapytałam, czy on tak na serio, ztym, że mnie kocha on odpowiedział, ze na serio mnie kocha. Kurdęniewiem co o tym mysleć. Ale mam dziwne wrażenie, ze on tylko sie mnąbawi. ;\
Pomóżcie ! Co mam zrobić ?
Pozdrawiam !

~MeUta


Droga Meuto!

Faktycznie trudno jest zgadnąć, o co temu chłopakowi tak naprawdę chodzi. A może powiedział Ci o smsach od innych koleżanek, abyś była zazdrosna? A może po prostu nie masz być o co zazdrosna, bo oni się tylko kolegują, ale prywatność, to prywatność i nie powinnaś czytać jego smsów, może oni po prostu mają jakieś swoje sekrety, tajemnice?
Raczej skłaniam się do tego, że chłopak po prostu pragnął wzbudzić w Tobie zazdrość i... udało mu się, czyż nie? ;p
Jednak jeżeli nie jesteś pewna jego uczuć, zapytaj go wprost, czy traktuje Cię poważnie, czy jest gotowy do tego, aby się zaangażować. Chociaż... 3 tygodnie znajomości i miłość? Jakoś mi to wszystko nie za bardzo pasuje... Na wszelki wypadek nie angażuj się, nie biegaj za nim, nie ubiegaj się o jego uwagę, niech będzie na odwrót. Chłopak powinien Cię zdobywać! Może wtedy uda mu się udowodnić, że naprawdę mu na Tobie zależy?
Pamiętaj, nie angażuj się! Przynajmniej na razie!

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x