poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Czy on się mną znudził?

Elo tak jak inne dziewczyny szukam pomocy w moim problemie, a że nie mam nikogo z kim mogła bym się nim podzielić, dlatego piszę tutaj z nadzieją otrzymania rady. Chodzi o mojego chłopaka... Chodzimy teraz do różnych szkół, ale w tym samym mieście, mimo to On nigdy nie ma czasu żeby się ze mną spotkać. A ja jestem taką osobą, która potrzebuje Jego fizycznej obecności...heh jest też drugi problem, chodzi o to, że On się zmienił... do tej pory pisał tylko ze mną esy i na gadu, ale ostatnio poznał w busie jakąś dziewczynę z którą teraz pisze, a do tego ona prawie zawsze siada mu na kolana jak jadą rano busem. Wiem to bo sam mi o tym napisał. Ja jeżdżę innym transportem, więc nie mogę go pilnować. Czy On się mną już znudził? Co mam o tum wszystkim myśleć i jak się zachować? Pomóżcie...

~Kama16

 
Droga Kamo!
Twój chłopak zachowuje się wobec Ciebie nie fair! Raczej wątpię, by była to gierka mająca na celu wywołanie Twojej zazdrości...
Rozmowa w związku jest najważniejsza. Powiedz mu, że nie podoba Ci się to, jak on się zachowuje. Nie chcesz, żeby tak robił, bo boli Cię to, że dla Ciebie nie ma czasu, a dla niej zawsze znajdzie. Wspomnij, że brakuje Ci jego, jak to określiłaś, fizycznej obecności. Pokaż, że Ci na nim zależy.
Jeśli rozmowa nie pomoże, można spróbować odegrać się. Wspomnij mimochodem, że poznałaś fajnego chłopaka. Mów, jak fajnie się z nim gada, jaki jest sympatyczny, wychwalaj go. ‘Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie’ ;).
W sumie mogłabyś też porozmawiać z tą dziewczyną, chociaż wątpię, by to coś dało.
Jeśli nic nie pomoże, a on dalej będzie się tak zachowywać, to nie jest Ciebie wart! Ktoś, kto szanuje swoją dziewczynę i czuje coś do niej nie będzie zachowywał się tak, jak Twój chłopak, a tym bardziej jeszcze o tym opowiadał swojej dziewczynie! W ten sposób pokazuje, że nie traktuje Cię poważnie.
Pozdrawiam, życzę powodzenia.
Małpa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x