środa, 31 sierpnia 2011

Jestem szarą myszką.

Jest mi b. przykro ponieważ wszystkie dziewczyn w klasie mają chłopaka, a ja nie.
Jestem troszkę nieśmiała.
Co mam robić żeby zdobyć chłopaka??
Bardzo, bardzo chciała bym mieć chłopaka.
I mam jeszcze jedno pytanie: Co mam robić żeby chłopacy nie widzieli we mnie nudziare i szarą myszkę?
Staram się gadać więcej, a to nie pomaga.
Jak zwrócić na siebie uwagę??
Co robić żeby zdobyć chłopaka??
Jak mu uświadomić, że jestem wartościową dziewczyną?? :(

~xxx?xxx


Moja droga,
Pierwszym krokiem do sukcesu jest zmiana własnego nastawienia. Pisząc, że widzą w Tobie nudziarę i szarą myszkę sama dopuszczasz do siebie taką myśl. Zamiast tego zrób coś, co sprawi iż przestaniesz się za taką uważać. Nie musisz wcale więcej gadać! Chłopcy uciekają od gadatliwych, natrętnych dziewczyn. To, że jesteś z natury cicha, nie znaczy o Tobie źle. Mowa jest srebrem, a milczenie złotem - pamiętaj i powtarzaj to sobie ilekroć uznasz, że bycie cichutką myszką jest głupie.
Często w zmianie nastawienia pomaga zmiana wyglądu - nowa fryzura, nowy styl? Nie musisz podążać ślepo za modą i trendami, jakie panują wśród Twoich rówieśniczek. Zasada nr jeden: Ty sama musisz dobrze czuć się w swojej skórze!
Czytając Twój problem odniosłam wrażenie, że bardzo usilnie pragniesz zdobyć chłopaka. Co jest tego powodem? Odpowiedz sobie szczerze. Chęć posiadania chłopca tak jak inne koleżanki, czy po prostu chęć bycia osobą ważną dla kogoś, kochaną?
Jeśli powodem jest ten pierwszy, trudno mi cokolwiek powiedzieć. Posiadanie chłopaka dla szpanu i "poczucia lepszej" szybko przestanie Ci się podobać.
Pytasz jak uświadomić, że jesteś wartościową dziewczyną. Ty już jesteś wartościowa - nie ma na świecie ludzi bezwartościowych. To kolejna rzecz, o której powinnaś pamiętać. Jeśli nie podobasz się innym taka, jaka jesteś, miej to gdzieś. Nie chcę podburzać Cię wobec innych, lecz uświadomić, że najważniejsza jest Twoja własna opinia, a ludzie zawsze będą mieli powody do śmiechu i kpin.
Pozdrawiam ciepło,
Zośka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x