wtorek, 16 sierpnia 2011

O co mu chodzi?!

Hej dziewczyny :**
mój problem jest może banalny, ale jednak dla mnie jest, bo chodzi tutaj o pewnego chłopaka ma na imię Mariusz i chodzi ze mną do klasy. Opiszę to o co chciałam się spytać jak najkrócej więc tak, on dopiero w tym roku doszedł do naszej klasy z innej szkoły, znałam go wcześniej, bo raz z nim kiedyś siedziałam, ale wtedy zamieniłam z nim może z 3 złowa i nic więcej. Mówił wtedy że bedzie chodził do mojego gima itd, ale to nie jest ważne. Kiedy przyszedł w pierwszy dzień do szkoły już zaczął mi się podobać, ale nie tak jak teraz, wtedy praktycznie z nim nie rozmawiałam, ale po pewnym czasie to się zmieniło. Teraz nie ma lekcji żeby on nie siedział gdzieś w moim pobliżu ( a od razu mówię że to on sobie wybierał takie miejsca z innym kolegą który też w tym roku doszedł, ale którego znałam juz dłużej ). i kiedy np. coś piszemy czy robimy coś innego od razu mnie woła żeby powiedzieć mi co się stało np. wczoraj, dzisiaj czy jutro, pyta się mnie o godzine i o najprostsze sprawy o które mógłby się spytać kogoś innego, robiąc mi przy tym jakies nadzieje. Będę tańczyć z nim poloneza bo spytał się mnie, ale to był raczej mój ruch, bo ja wjechałam na ten temat, ale on pierwszy zapytał czy bede z nim tańczyć itd, no to tańczymy razem. I w ogóle moje koleżanki mówią że on tak inaczej na mnie patrzy inaczej niż na inne dziewczyny w tej klasie, ale najgorsze jest to, że on jest ładny i może mieć każdą dziewczynę, wiec czemu miałby być akurat ze mną, w co nawet nie wieże. On pisze komentarze na portalach z innymi dziewczynami, a ze mną nigdy nie pisał, i nigdy do mnie nie napisał na tej stronie. Ale na GG piszemy często wysyła mi jakieś buziaczki itd, co ja mam o tym myśleć, on może czuć coś do mnie.? może jest jakiś test aby to sprawdzić, proszę o szybko odpowiedź i pozdrawiam...

~Aisha

 
Kochana Aisho!
Uważam, że wpadłaś chłopakowi w oko ;).
Mówisz, że często rozmawiacie. Spróbuj wyciągnąć go na spacer, to byłaby świetna okazja na rozeznanie ;). Wiadomo, że w towarzystwie nie powie Ci tego, co możliwe chciałby powiedzieć będąc sam-na-sam.
Możesz również przesyłać mu ‘znaki’ w inny sposób. Dotknąć jego dłoni, niby przypadkiem, patrzeć mu się w oczy, uśmiechać się, gdy Wasze spojrzenia się spotkają. Obserwuj jego reakcję.
Notka, w której jest napisane, jak rozpoznać, czy podobasz się chłopakowi:
I myślę, że wszystko jasne ;).
Powodzenia i pozdrawiam!
Małpa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x