wtorek, 2 sierpnia 2011

Przyjaciółka jest z chłopakiem, który mi się podoba.


Hey dziewczyny. Sama nie wiem do jakiej kategorii zaliczyć to pytanie, ale chyba zgłoszę się do Margaret. Mój problem dotyczy przyjaciółek, raczej przyjaciółki. Jest nas 3. Zaczęły się wakacje i mimo wolnego czasu nie spotykałyśmy się tak często jak byśmy chciały. Któregoś dnia skontaktowałam się z X w jakiejś sprawie, no i rozmowa potoczyła się tak żebym wpadła do naszego wspólnego znajomego na posiadówkę. Nigdy mnie nie zapraszał więc stwierdziłam że będzie fajnie. Tylko że tak nie było. Kiedy weszłam X siedziała kogo kolegi który mi się podoba. Na początku myślałam, że tak po prostu koło siebie siedzą no ale potem zobaczyłam jego rękę wędrującą po jej plecach. Wszystko byłoby OK gdyby nie to że ja jej mówiłam że mi się podoba, a ona nigdy o nim nie wspomniała takiego słowa. On jakiś czas temu stracił dziewczynę i jeszcze nie dawno razem z kolegami miał dać o sobie znać chłopakowi który mu ją odbił, a tym czasem on jest już z moją przyjaciółką. Kolejną sprawą jest to że razem z Y moim zdaniem powinnyśmy dowiedzieć się o tym jako pierwsze (w końcu jesteśmy przyjaciółkami). Tym czasem ja dowiedziałam się na tej posiadówce, a Y od koleżanki której zresztą nie lubimy. Cały czas siedziałam przygaszona, a jak tylko oni poszli na balkon to pożegnałam się z kolegą i wymknęłam się z domu. Jak wróciłam to płakałam. X pytała czy się obraziłam i w ogóle, to jej odpisywałam że nie, na dobranockę się spóźniłam. Udawałam że nic się nie stało i nadal udaję, bo z jednej strony chciałabym być szczęśliwa z tego że moja najlepsza przyjaciółka ma chłopaka, ale z drugiej jestem zła, zazdrosna i nie pewna czy ona go kocha. Nie chcę by on znowu cierpiał. 

~zraniona


   


Kochana!
 Myślę, że Twoja przyjaciółka zachowała się nie fair w stosunku do Ciebie. Wiedziała, że on Ci się podoba, a jednak postanowiła się do niego zbliżyć. Możliwe, że on też jej się podobał, tylko nie chciała Ci o tym mówić. Jedyne co możesz teraz zrobić to porozmawiać z nią. Zapytaj dlaczego nic nie powiedziała, że z nim chodzi i uświadom jej, że jest Ci przykro, że nie dowiedziałaś się tego od niej. Możesz też wspomnieć jej o tym, że Cię zraniła, bo ten chłopak podoba się Tobie, a ona dobrze o tym wiedziała. Zapewnij ją, że razem jakoś wyszłybyście z tej sytuacji i oczekujesz od niej prawdy, choćby była to najgorsza prawda na świecie.
 Nie ma sensu teraz próbować z nim porozmawiać. Moim zdaniem powinnaś po prostu to zaakceptować i dać jej jeszcze jedną szansę. Nie odgrywaj się na niej, bo do niczego Cię to nie doprowadzi. Po prostu uświadom jej, że jeśli jeszcze raz coś takiego zrobi, nie będziesz chciała utrzymywać już z nią kontaktów. I poproś, aby zawsze mówiła Ci o takich sprawach, wtedy razem będziecie mogły coś wymyślić. Dziewczyna zachowała się bardzo egoistycznie. Specjalnie dbała o to, abyście z Y. o niczym nie wiedziały. Zapraszając Cię do kolegi, uznała, że już czas, abyś poznała prawdę. Możesz jej powiedzieć, że bardzo Cię to wkurzyło, bo wolałabyś dowiedzieć się tego od niej, a teraz czujesz się tak, jakby przyjaciółka prowokowała Ciebie i chciała, abyś była zazdrosna.
 Jeszcze jedno. Nie zakładaj, że dziewczyna na pewno zrani tego chłopca. On doskonale wie, co robi. To jego życie. Nie przejmuj się za niego.:)
 W tej sprawie niewiele możesz zrobić. Po szczerej rozmowie upewnij się, że dziewczyna zrozumiała, o co chodzi. Pamiętaj, aby była przeprowadzona na spokojnie i nie pod wpływem emocji, bo tak nigdy się z nią nie dogadasz. Odpuść sobie tego chłopca, jest wielu innych! W życiu czasem tak jest, że nie możemy mieć wszystkiego. Nie możesz od razu skreślać ludzi, jeśli widzisz u nich skruchę, daj im drugą szansę:). Ta jedna rzecz wcale nie musi kończyć Waszej przyjaźni. Spróbujcie o tym zapomnieć i iść dalej! 
 Bądź dzielna!
 Margaret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x