piątek, 12 sierpnia 2011

Rządzi wszystkimi i mnie denerwuje. Co robić?


Witam kochane autorki NBS. Mam pytanie do Margaret. Poprzedniego lata poznałam Gabryśkę. Jest najpopularniejszą dziewczyną na osiedlu,rządzi wszystkim i wszystkimi. Próbowałam się z nią zaprzyjaźnić,ale nic z tego powiedziała,że "nie będzie się zadawać z taką idiotką" Najgorsze jest to,że ona ma wianuszek przyjaciółek (chyba z 5) i wyręcza się nimi przy każdej okazji. Nie raz ona zaczyna się wyzywać i ja nie mogę nic zrobić,bo przecież nie poradzę sobie sama z 6 dziewczynami. Próbowałam wziąć innych,aby mi pomogli i wbili jej do głowy,aby przestała okrywać się koleżankami i stanęła twarzą w twarz,ale większość stanęła po jej stronie. Nie wiem co robić! Nie raz mam uczucie,że to ja jestem ta zła! Nie mam żadnych koleżanek,ani nic a ona doprowadza mnie do szału! Nie raz mam ochotę jej przywalić w gębę. Co robić??? 

~Magda


        

Kochana!
Przestań się nią przejmować! Świata nie zmienisz.. Skoro ta dziewczyna taka jest, na pewno nie zmieni swojego stanowiska, bo Ty tak jej mówisz. Widzi, że jej zachowanie wszystkim imponuje. Daj sobie z nią spokój. Skoro spławiła Cię takim tekstem, widać, że nie jest warta Twojej przyjaźni. Inne dziewczyny doskonale widzą, co robi i jak nimi rządzi. Jeśli się nie sprzeciwiają, znaczy to, że nie mają nic przeciwko. Jeżeli im to nie przeszkadza, to czemu Tobie? Takiem buntowaniem się tylko sobie szkodzisz. A nie o to tu chodzi.
 Gabrysia, jak ją nazwałaś, wcale nie jest silna. Czuje się pewie, bo otacza się innymi koleżankami. Tak naprawdę sama nic by nie zdziałała. I wykorzystaj to przeciwko niej. Jeśli zaatakuje Cię kiedyś i powie parę niemiłych słów, powiedz jej, że sama chciałabyś zobaczyć ją, jak będzie sama. Myśl sobie najgorsze rzeczy o niej, ale nie wdawaj się z nią w dyskusję, bo nie warto.
 Myślę, że najlepszym sposobem będzie wycofanie się. Gdy dziewczyna zobaczy, że nie zależy Ci na jej przyjaźni, na pewno da Ci spokój albo wręcz przeciwnie, zacznie o nią zabiegać, bo przecież wszyscy muszą ją lubić. Nie reaguj na jej zaczepki, ignoruj je.
 Pisałaś, że większość staje po jej stronie. Nie przejmuj się tym! Pewnie widzą, że ma władzę i po prostu nie chcą zostać "tymi gorszymi". Nie staraj się ich przekonać. Jestem pewna, że nie wszyscy tak ją uwielbiają i na pewno wokół Ciebie jest pełno osób, które też chcą się wyrwać z jej toksycznego świata. Rozejrzyj się. Rozmawiaj ze swoimi koleżankami z klasy, nawiązuj z nimi kontakt. Bądź miła dla innych i nie pokazuj, że przejmujesz się tą dziewczyną. Traktuj ją tak, jakby nie istniała. I przede wszystkim: bądź sobą!:)
 Maragret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x