wtorek, 16 sierpnia 2011

Tęsknota, odległość. Jak się odkochać?

Mam problem i lcizę, ze pomożecie.
Zakochałam sie, Jak dla mnie to nieszczęsliwie.
On zapewnia mnie, zę mnie kocha i wgl.
Piszemy do siebie czułe smsy...
A Ja sie zakochałam an zabój.A najgorsze jest to, zę ja go widze tylko a piątki, soboty i niedziele, tylko w tedy przyjeżdzam do tej miejscowości gdzie on mieszka, a sie wprowadze tam dopiero na początku roku.
Środki tygodnia są najgorsze. Ta chęć przytulenia sie do niego. I Tęsknota za nim. Jeszcze te pocałunki..
Chodź nie chodzimy ze sobą (i tak bym sie nie zgodziła bo to jest bez sensu te 3 dni tylkow tygodniu ) to po tej miejscowości chodzimy razem za ręke ( a to jest wieś więc każdy każdego zna) Naprawdę świetnie sie przy nim czuje, ale czasem mam wrażenie też, ze dla niego to tylko zabawa. Chodź jak sie pytałam z tym czy on mnie naprawdę kocha, to mówił, zę tak
Ale ja już sama niewiem.
Jak mam się odkochać ?
A Najgorsze jest to, ze czy chce czy nie bd go widziała te 3 dni w tygodniu, bo wychodzę na wieś i on też przychodzi wtedy. Jak Się Odkochać ?
Proszę pomóżcie ! Ja już nie chcę dłużej cierpieć!

~PainOfLove

Kochana!
 „Czekanie wzmaga apetyt!”
Czemu uważasz, że związek nie jest możliwy, jeśli zakochani widują się tylko 3 razy w tygodniu? Już i tak zachowujecie się, jakbyście byli parą, więc czy było pytanie, czy nie, coś Was łączy.
Jednak nie takie było pytanie. Więc, jak się odkochać? Chyba nie ma na to recepty. Można ograniczyć kontakty, choć tak jak napisałaś, w Twoim wypadku to niemożliwe.
Nawet, jeśli odkochanie się jest możliwe, to nie jest łatwe. Czy nie lepiej cieszyć się teraz, że chociaż trzy razy w tygodniu się widujecie? Wielu oddałoby, żeby mieć taki komfort. Uwierz mi, wiem jak się czujesz. Wiem, że to czekanie jest straszne. I możecie mnie zjechać równo, bo ja z Moim widuję się 3, może 4 razy w ROKU. Ahh, ta odległość. Jest trudno, ale nie można się poddać. I nie dzieli nas jakieś banalne kilkanaście kilometrów, ale aż 280. Trzyma nas nadzieja, że kiedyś będziemy mieć siebie na co dzień.
Zakochanie to piękne uczucie, warto to niszczyć?
„Człowiek zakochany jest takim, jakim człowiek powinien być zawsze”
Mimo, że nie odpowiedziałam na Twoje pytanie, tak, jak chciałaś, mam nadzieję, że pomogłam.
Pozdrawiam.
Małpa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x