piątek, 2 września 2011

Chciałabym mieć chłopaka.

Hej. wcześniej podałam swój problem na niego nie otrzymałam odpowiedziL
Trudno widocznie tak musi być teraz mam inną sprawę i myślę że udzielicie na nią odpowiedzi..Więc tak dostałam od życia po tyłku przejechałam się na kilku chłopakach.
Chciała bym mieć chłopaka jak to zrobić żeby znaleźć tego który będzie mnie kochał i nie okłamywał.A drugie jak go będę mieć to jak o tym powiedzieć rodzicom że mam chłopaka i jak go przyprowadzić do domu?Proszę was odpowiedzcie mi na te pytania byle szybko...;**
Pozdrawiam NBS.....!!!!!!!!!


~Mała Blondynka.
Kochana!
Miłości się nie szuka, ona sama do nas przychodzi ;).
Można trochę temu pomóc. Nie siedź w domu ;). Udaj się do centrum handlowego na przykład. Jeśli jesteś odważna, może zagadaj do chłopaka, który wpadnie Ci w oko? A nuż coś z tego wyniknie… ;). Nie chowaj się po kątach, bądź otwarta na nowe znajomości.
Jak powiedzieć o chłopaku rodzicom?
Radzę na ten temat rozmawiać z mamą. To jest normalne, że kogoś masz. Gdy zaczniecie ten temat, możesz powiedzieć przy okazji [np. jak będziesz gdzieś wychodzić: ‘Idę dziś z X. na spacer’], a potem zobaczysz, że Twoja mama na pewno będzie chciała go poznać ;). Zapytaj się, czy będzie mógł przyjść chłopak do Ciebie. Wprost, to nie jest chyba żaden temat Tabu :P.
Trzymam kciuki.
Pozdrawiam, 
Małpa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x