niedziela, 11 września 2011

Co o tym wszystkim myśleć?

szukałam w kategoriach mojego problemu ale nic nie znalazłam więc piszę. napisał do mnie kiedys na gg chlopak ze szkoly rok starszy (mam 14 lat) potem agdalismy po kilka godzin rpzez kilka tygodni w koncu namowil mnie na spotkanie i było dość okej... potem nasze rozmowy się"popsuły" on sie chciał spotkac ale ja sie przstraszyłam ze wszystko zawale wiec cały czas mowilam ze nie moge albo nie wchodziłam na gg, nie odpisywałam na smsy. potem wgl nie pisałam z nim jakies 2 tyg bo byłam zawsze na niewidocznym a tereaz on w ogole nie pisze a widzialam ze spoglada na mnie wszkole. co to moze znaczyc?prosze o pomoc. chciałabym z nim utrzymywac kontakt ale narazie jako kolega kolezanka potem mozeprzyjaciele niewem czy cos wiecej a on traktuje sprawe jako moja laska moj chłopak. tak więc chce z nim utrzymywac konakt ale on nic nie pisze a jestem pewna ze gdybym ja napisała to by nie odpisał a zreszta nie mam zamiaru ;< w szkole wgl nie rozmawialismy tylko raz po... niewiem co o nim myslec. prosze o pomoc.

~zagubiona
 
Droga Zagubiona!
Chcesz utrzymywać kontakt, ale nie chcesz z nim pisać?
Boisz się z nim spotkać, dlatego nie wchodzisz na gg, albo stosujesz jakieś dziwne wymówki. To jest śmieszne.
Najpierw przemyśl sprawę: czego chcesz, czego oczekujesz?
Jeśli chcesz z nim utrzymać kontakt, to napisz do niego, wyjaśnij sprawę. Zasugeruj mu, że jest dla Ciebie tylko kolegą, z którym można normalnie pogadać. Powinien załapać aluzję ;).
Skąd wiesz, że on nie odpisze? Jak nie spróbujesz, nigdy się nie dowiesz.
Jeśli nie chcesz z nim utrzymywać kontaktu, proste, olej go.
Pozdrawiam.
Małpa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x