niedziela, 25 września 2011

Czy on jest o mnie zazdrosny?

Heyy ; D
Czytam ,,was,, od ... nie pamiętam x DD
Raz już do was pisałam, teraz chcę podzielić się moim drugim problemem.
Kilka dni temu poznałam chłopaka. Nazwę go Henryk. Zaczeliśmy pisać i wgl. Spotkaliśmy się i jakoś tam to szło. W pewnym momencie skomentował mi zdjecie na naszej klasie. Dodał tam słowo ,,skarbie i misiu ,, Gdy przeczytałam było mi bardzo miło. Chwile później zadzwonił mi telefon.To był mój kolega z klasy którego nazwę Maniek. Miał do mnie wyżuty z kim ja się zadaje. Wiec mu wytlumaczylam ze to tylko zarty. On powiedzial zebym dala mu jego numer i on sie dowie czy to nie jest tylko na mile słówka. Co myślicie o takiej sytuacji i zachowaniu Mańka? Czyzby byl zazdrosny? Chce dodac ze ja i Maniek kiedys ze sobą chodziliśmy i nadal jestesmy przyjaciółmi.



Twoja sytuacja jest nieco dziwna. To, że chłopak skomentował Ci zdjęcie na nk, właśnie tymi słowami w sumie o niczym nie świadczy. Bowiem np. moi koledzy z klasy komentują zdjęcia jednej z dziewczyn: ślicznie wyszłaś, pięknie, cudownie skarbie. Jest to dla nich normalna sprawa. Zwłaszcza że żaden z nich z tą dziewczyną nie chodzi. Chociaż oczywiście są też tacy dla których owe słowa świadczą bardzo wiele. Nie wiem, którym z typów jest Twój kolega. Nie znam go na tyle aby móc go oceniać. Dziwi mnie jednak zachowanie Twojego kolegi. Może i jest zazdrosny ale to go nie usprawiedliwia. Nie ma prawa decydować za Ciebie w sprawach Twoich sympatii. Jest jednak wyjście, przy którym można by było mu to darować. Może Maniek wie o Henryku coś ważnego, czego ty nie wiesz. Może Henryk lata za wszystkimi dziewczynami. Może podrywa kilka na raz.. może źle się zachowuje, pali, pije.. wyjść jest dużo. Znając go, Maniek mógł po prostu dojść do wniosku, że to chłopak nie dla Ciebie. Powinien jednak wszystko Ci wytłumaczyć, dlatego polecam, rozmowę skoro chciałabyś to wszystko jak najszybciej dokładnie wyjaśnić. Innego sposobu bowiem nie ma. Przynajmniej według mnie.
Fajnie, że jesteście z Mańkiem przyjaciółmi więc sytuacja według mnie jest dość prosta. Prawdziwa przyjaźń przecież do czegoś zobowiązuje. Czy jest zazdrosny, tego nie wiem. Możesz to jednak poznać po jego znakach. Jeżeli jest miły, stara się często być przy Tobie, pomaga Ci w trudnych chwilach, troszczy się o Ciebie, martwi. To może świadczyć o tym, że nie jesteś mu obojętna. Jeżeli ty też nadal coś do niego czujesz, możesz wykorzystać ową sytuację. Jednak radziłabym dopiero w tedy kiedy wszystko 100 procentowo się wyjaśnić.
Pozdrawiam i życzę dobrego [dla Ciebie przede wszystkim] rozwoju wydarzeń. ;)
Frysbie_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x