czwartek, 8 września 2011

Ja w Anglii, on w Polsce.

Mam bardzo, bardzo wielki problem :(. Nie wiem co mam robić. No więc zacznę od początku. Mieszkam od 3 lat w anglii. Moi rodzice o tym zadecydowali na początku mi się podobało i wogóle świetnie sobie radzę w szkole i mam dużo polskich jak i angielskich koleżanek. Lecz w tegoroczne wakacje poznałam w polsce na wakacjach kolege mojego kuzyna który zjechał do polski. Ten chłopak, z którym teraz chodze ma 18 lat a ja tylko 13 ale to nie jest ten problem. Chodzi o to że ja chce wrócić do Polski a wiem że rodzice na 200% sie nie zgodzą ;// Bo oni nie chcą wracać a mnie samą nie puszczą bo jestem za młoda. Na urlop tez często nie możemy jeździć bo oni się wymiguja brakiem kasy ;// Ja chce być bliżej mojego chłopaka co mam robić??? ;(( Jestem załamana już nic mnie nie cieszy bo tak za nim tęsknie. :(( Prosze o odpowiedz w notce ;) Z góry dzienx
P.s nie proponujcie zerwania bo ja tego nie chce bo za bardzo go kocham

~Załamana
Kochana!
Sytuacja rzeczywiście jest trudna. Jeśli nie chcesz się rozstawać, nie pozostaje nic innego, jak czekać. Związek na odległość? To trudne, ale możliwe.
Czekanie wzmaga apetyt. Jak się spotkacie we wakacje będzie wielka radość i będziecie mogli się sobą nacieszyć.
Co do rodziców… Czy Ty, gdybyś miała trzynastoletnią córkę, puściałbyś ją samą do Polski, bo tam ma chłopaka? Postaw się na ich miejscu i zrozum, że mają rację.
Trzymam kciuki i życzę powodzenia z chłopakiem.
Pozdrawiam,
Małpa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x