piątek, 9 września 2011

Jak go poznać?

Hej dziewczęta! ;) Oczywiście mam maaały problem ;p z kim, to już się pewnie domyślacie.. tak, tak przeciwna płeć xD Jakie z nimi są problemy! ^^ A więc niedawno przeprowdziłam się do innej miejscowości, w której nikogo jeszcze nie znam ;/. Ale nie w tym największy problem xp Często widuję takiegoo chłopaka ;p na oko jakiś rok, dwa starszy odemnie ;) I nie wiem jak ma na imię, nie wiem gdzie chodzi do szkoły, ile ma lat dokładnie (ja mam już skończone 15) ;D i ogólnie nie wiem nic pewnego ;p Hmm.. napewno mieszka w moich okolicach xD Więc pierwsze pytanie .. Jak go poznać?? Odrazu mówię, że nie zagadam tak poprostu xd szukałam go na naszej-klasie, ale nie znalazłam ;p

A następne ptanie jest takiee.. hmm.. następna sprawa może xd Bo bliżej mnie mieszka taki Patryk, w moim wieku jest ;p Widziałam go raz, znalazłam go na n-k (huraaa xDD), zaprosiłam do znajomych. Szczerze mówiąc chciałam sięz nim poznać i liczyłarm na pierwszy krok z jego strony, mianowicie, że napisze do mnie widomość typu "hej ;D znamy się??". Wtedy byśmy się może i jakoś poznali ;p A tu nic ;p Napisałam mu coś pod zdjęciem^^ Liczyłam znowu jak jakaś głupia na odpowiedź z jego strony, a on jak by chciał, a nie mógł odpisałam mi.. ale pod swoim zdjeciem coś typu "thx" -.-' Myślałam, ze zgłupieję xD Ja tu się staram, a on co xd Ale to nie wszystko jeszcze.. Ja niby taka podstępna, założyłąm jakieś konto na n-k, ściągnęłam zdj jakiejś dziewczyny i napisałam w danych "15 lat" xD i napisałam do pana Patryka z tamtego profilu, że tak powiem fikcyjnego xd "Oo.. ciekawą osobowość widzę ;D" Poprostu chciałąm zobaczyć, jak on pisze, jakie są jego zainteresowania i t d.. wiem, ze to może nie jest do końca fair, ale ok;p to tylko tymczasowo xD On odpisał "No chyba ja też :D" No to ja zaciesz na ryju ;p wydawało mi się że ma fajny tok rozmowy ^^ i odpisałm mu, że miło poznać.. coś w tym stylu;p on jeszcze nic nie napisał xD I moje drugie pytanie, co zrobić, żebym ja sie z nim zapoznała, a nie ta druga ja xD Odrazu mówię, że nie widuję go wcale praktycznie;p GG nie ma podanego na profilu i jedynym kontakten jest n-k.. Proszę pomóżcie! Z góry dziękuuję i liczę na odpowiedź. :**

~DwuOosobowa
 
Kochana DwuOsobowa!
Co do pierwszego pytania, jak poznać tego chłopaka, mogę poradzić Ci, skoro nie chcesz zagadać, dowiedzieć się, gdzie najczęściej bywa i ‘przypadkiem’ tam wpaść :). Jak będziecie przebywać dużo w swoim towarzystwie na pewno kiedyś nawiążecie jakąś rozmowę. Cierpliwości ;).
Co do drugiego pytania…
Kłamstwo ma krótkie nogi. Radzę nie używać tego fikcyjnego konta, tylko swojego, prawdziwego. Napisz do niego wiadomość prywatną. Nawiąż rozmowę, daj mu się poznać. Nie udawaj kogoś, kim nie jesteś, bądź sobą. Chłopcy to doceniają ;). Dowiesz się jaki on jest, bez żadnych podchodów. Jak już będziecie się lepiej znać, może się spotkacie :)? Pamiętaj, nie bądź nachalna i bądź naturalna!
Jak zacząć rozmowę?
Napisz mu, że wydaje się być ciekawą osobą, że chciałabyś go poznać. Zapytaj się jakie są jego zainteresowania. Potem powinnaś dać radę sama ;). Jak się rozmowa nie będzie kleiła, odpuść sobie. Przynajmniej na jakiś czas, potem znów można zacząć próbować go bliżej poznać.
Powodzenia życzę.
Pozdrawiam,
Małpa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x