sobota, 10 września 2011

Jak poskromić puszyste włosy

hej ;* świetny blog... wiem, że czytacie to w każdym komentarzu, ale co tam.
mój problem jest z działu uroda, a konkretniej chodzi o moje włosy. mam 15 lat i od chyba od 7 lat nie chodziłam z rozpuszczonymi włosami...:(
strasznie się puszą, mam ich strasznie dużo, są troche kręcone troche falowane, długie do połowy szyi. mokre są spoko, ale suche zwiększają swoją objętoś gdzieś pięciokrotnie. mama, babcie i reszta rodziny mi powtarza, że są pięknę, że cała masa ludzi chciałaby mieć takie i że za to płacą i wg. ale jakoś nie chcą na to spojżeć z mojej perspektywy... to naprawde jest uciążliwe...
będę wam wdzięczna za każdą pomoc, rade... może uporałyście się z czymś takim?
wielkie dzięki i pozdrawiem ;*

~żabka



Kochana Żabko!

Niestety, ja nie cieszę się szczególnie puszystymi włosami, ale sądzę, że wiem, jak zaradzić Twojemu problemowi :). Przede wszystkim, Twoja rodzina z pewnością ma rację, bo wiele dziewczyn marzy o takich włosach, jakie Ty najwyraźniej posiadasz, ale rozumiem też Twój punkt widzenia. Z pewnością bardzo trudno Ci je ułożyć tak, jakbyś w danej chwili chciała. Aby je "ogarnąć" potrzeba jedynie dobrze dobranej pielęgnacji i odrobiny sprytu.

To moje propozycje dla Ciebie:
Aby zapobiec puszeniu się włosów i w efekcie znacznie je wygładzić, musisz najpierw dobrze je nawilżyć. Włosy przestaną wyłapywać wilgoć z powietrza i unosić się do góry. W tym celu polecam szampon nawilżający w stylu Dove do włosów przesuszających się. Zresztą, nie musi być to akurat szampon. Ważne, abyś wybierając kosmetyki dla siebie pamiętała o tym, aby choć jeden z nich miałam działanie nawilżające.

Dove Therapy, Damage Therapy, Szampon z odbudowującym serum do włosów suchych i zniszczonych
Cena: 13 zł



Po umyciu włosów szamponem pamiętaj także o odżywce wygładzającej. Polecam zwłaszcza te z zawartością jedwabiu.
Środki do stylizacji, z których możesz wybrać coś dla siebie:
- jedwab do włosów,
- fluid wygładzający,
- maska do włosów niesfornych/puszących się/ułatwiająca układanie,
- pianka stylizacyjna stosowana przed suszeniem włosów.
Dodatkowo, polecam Ci zapuścić włosy trochę bardziej niż do połowy szyi. Im są dłuższe, tym cięższe, a więc zaczną spływać swobodnymi falami do dołu.
Innych przykładów i propozycji szukaj w Kategoriach w dziale o pielęgnacji włosów. Nie rozpisuję się tu szczególnie, ponieważ było już bardzo wiele notek o całkiem podobnym temacie.

Krótka rada na koniec: staraj się nadać im ładny kształt, ale nie zapomianaj o tym, że masz na głowie prawdziwy skarb ;).
Pozdrawiam serdecznie,
Megu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x