środa, 14 września 2011

Jest chamski, mimo to podoba mi się.

cześć ;) mój problem również dotyczy chłopaka... Jest 2 lata starszy ode mnie (ja mam 16). Chodzimy do jednej szkoły i kumpluje sie z moim kolegą z klasy. Poznałam go właśnie na jednej z 'klasowych' imprez. Później napisał do mnie sms. Na początku mówił rzeczy typu 'i tak nie mam u ciebie szans'. Na początku właściwie nie zwracałam na to uwagi. Gdy spotkaliśmy się sam na sam zobaczyłam jaki jest fajny. Ale czasami po prostu nie da się z nim rozmawiać, wali jakieś chamskie odzywki itp.. ;/ wiem, że to u niego 'normalne' i sam powiedział mi raz, że nie można zawsze brać do siebie tego co mówi. Podczas jednej kłótni gdy zapytałam czy będziemy dalej pisać, napisał czy to ma sens bo pewnie zaraz znowu pojedzie jakimś chamskim tekstem. Ale pogodziliśmy się. Ale od tamtej kłótni już nie jest tak samo.. Jak ja do niego nie napisze to sam sie nie odezwie. Gdy o to pytam mówi, że nie miał jak zagadać. Dzisiaj napisał 'przepraszam, że nie pisze, ale mi malo esow zostało i oszczędzam'. Na początku wydawało mi się, że mu na mnie zależy. Ale teraz nie wiem co myśleć.. Strasznie mi sie podoba i choć wiem jaki jest czasami , i w sumie wiedziałam od początku że mogę przez niego cierpieć to nie mogę sobie go od tak 'odpuścić'. Co robić? Proszę pomóżcie mi.. ;(

~A.
 
Droga A.!
Porozmawiaj z chłopcem, wytłumaczcie sobie wszystko. Zapytaj się, czy chce to ciągnąć, czy czuje coś do Ciebie. Jeśli jednak nie chciałby Cie ranić tymi chamskimi tekstami, próbowałby się opanować.
Chłopak jest, jaki jest i Ty, ani nikt inny tego nie zmieni. Albo go zaakceptujesz, albo odpuścisz sobie. Wiem, że jest ciężko. Ale zastanów się, czy chciałabyś, by ktoś mówił Ci takie rzeczy, chamskie, wredne? Bliska Ci osoba?
Jeśli będziesz chciała to ciągnąć, to jeżeli on powie cos, co Ciebie obrazi, odwróć się i odejdź. Kiedyś zrozumie i będzie się starał unikać takich sytuacji.
Decyzja należy do Ciebie, zależy od tego, co czujesz, czy jesteś gotowa.
Uszy do góry, pozdrawiam.
Małpa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x