wtorek, 13 września 2011

On jest mną zainteresowany, a ja nie chcę go ranić.

Hej! super blog. Mam pewien problem. Otóż brat przyrodni mojego ex (nazwijmy go K) jest mną zainteresowany. Oni są w tym samym wielu, rok starsi ode mnie. Problem w tym, że ja nie jestem nim zainteresowana, a on jest dość wrażliwy i nieśmiały, a ja nie chcę go zranić. Dzisiaj razem z moim przyjacielem, a jego dobrym kolegą odprowadzili mnie pod dom. Do tego wszyscy mieliby ze mnie polew gdybym z nim chodziła, ale to nie w tym problem. Po prostu nie jest w moim typie, a ja nie umiem mu tego powiedzieć. :(
Proszę, pomóżcie.

~Bezradna
 
Droga Bezradna!
Czasem nie trzeba mówić wprost, że nie jesteśmy kimś zainteresowani. Cieszę się, że nie chcesz robić mu nadziei, bawić się jego uczuciami, ani zranić.
Traktuj go jak kolegę. Dawaj mu do zrozumienia [delikatnie!] że jest dla Ciebie tylko kolegą.  Skoro jest tylko zainteresowany, gdy nie będziesz mu okazywać, że czujesz to samo, zapomni.
Jeśli jednak czujesz, że musisz mu powiedzieć, żeby sprawa od razu była wyjaśniona, porozmawiaj z nim, na osobności. Powiedz, że nie chcesz go ranić, że bardzo lubisz i szanujesz go jako kolegę. On doceni, że jesteś z nim szczera :).
Trzymam kciuki, Pozdrawiam.
Małpa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x