środa, 21 września 2011

Podoba mi się młodszy chłopak.

Mam dziwny problem. Zakochałam się w chłopaku, który tak jak ja chodzi do 6 klasy. Zakocham się w nim i wogle podoba mi się i ja mu ponoć też ( wiem to od koleżanki która chodzi z nim do klasy. Nigdy ze sobą nie rozmawialiśmy. On jest niski. Dzisiaj się dowiedziałam, że on jest o rok młodszy i jest z roku 1998, tylko wcześniej poszedł do szkoły. Szczerze mówiąc dziwnie się zachowuje, np. jak jakaś dziewczyna chciała z nim porozmawiać to on tak jakby odskoczył. Tak dziwnie jest chodzić z młodszym chłopakiem. O czym ja będe z nim rozmawiać? Mam jeszcze jedno pytanie on jest bardzo wybitny: chodzi na dodatkowy angielski, kółko teatralne, chór itp. (mnie te rzeczy nie interesują, więc dla niego się tam nie zapiszę). A moje pytanie to: Czy będzie mu na mnie starczało czasu. Napiszcie jeszcze co myślicie o chodzeniu z młodszym. Zależy mi na szybkiej odpowiedzi. Z góry dzięki i pozdrawiam całą waszą załogę oraz czytelników nbs.

~Miśkaa
 
Kochana!
W związku, w którym jest prawdziwe uczucie, nie liczy się wiek. W ilu parach kobieta jest starsza od mężczyzny? Przecież to nie jest najważniejsze, liczy się, co do siebie czujecie.
Tematów do rozmów jest mnóstwo. Zainteresowania, sport. Rozpoczynając rozmowę możesz go zapytać, jak na zajęciach. Wszystko zależy od Was, od inwencji twórczej, zainteresowań i okoliczności spotkania ;).
Jeśli między Wami zacznie się układać, jestem pewna, że zajęcia dodatkowe nie będą kolidowały ze spotkaniami. Na pewno uda Wam się dojść do porozumienia.
Jeśli jesteś pewna, że czujesz coś do niego, nie pozostaje nic innego, jak zrobić pierwszy krok ;). Czas przełamać pierwsze lody.
Powodzenia. Trzymam kciuki.
Małpa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x