czwartek, 1 września 2011

Traktuje mnie jak przyjaciółkę.

witam.
mam problem i chce bys mi pomogła.
otoz moim problemem jest fakt, ze z D znamy się rok i uwazamy sie za dobrych przyjaciół. Nigdy mu nie mowilam ze mi sie podoba.
Nagle okazuje sie ze znajduje on sobie dziewczynę i to z innego, dalekiego miasta i zwiazuje sie z nia. a ja naprawde go lubie i balam sie mu to powiedziec. Gdy on przytula mnie jak przyjaciolke, nie umiem znow czuc do niego tylko przyjazni..
co robic?
pozdrawiam, Gonia
 
Droga Goniu,
Jeśli chłopak jest zakochany w innej dziewczynie, nie powinnaś teraz rozbijać im związku; to byłoby nie fair z Twojej strony. Istnieje możliwość, że związek na odległość nie przetrwa, lecz nie powinnaś na to liczyć. Myślę, że najprostszym i zarazem najtrudniejszym do wykonania jest szczera rozmowa. Jeśli się jej boisz, to może rozmowa przez telefon lub choćby na GG? Powinnaś wyznać, co czujesz, albo przynajmniej podsunąć mu takową myśl. Reszta zależy od niego. Jeśli wybierze tamtą dziewczynę - trudno byłoby szukać jakiegoś innego rozwiązania. Zawsze jednak możesz czekać, ale odradzam.
To taki problem, który spotyka sporo dziewczyn i z pewnością nie jest on łatwy do rozwiązania, szczególnie dla osoby której konkretnie dotyczy. Pamiętaj jednak, że samo z siebie nic nie wyrośnie.
Pozdrawiam,
Zośka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x