sobota, 3 września 2011

Zabronili mi się z nim spotykać!

Jestem z chłopakiem od 7 miesięcy. Problem w tym, że moi rodzice jakiś miesiąc temu zobaczyli go w mieście z papierosem w ręce. Od razu zrobili mi awanturę, że nie powinnam się z nim zadawać i to nie jest towarzystwo dla mnie. Zakazali mi się z nim spotykać, jednak znają mnie na tyle dobrze, że powinni wiedzieć, że nigdy bym nie zapaliła. Nie posłuchałam ich i dalej z nim jestem. Ale uciążliwe robi się ciągłe ukrywanie przed nimi. Zastanawiam się, czy im powiedzieć że dalej z nim jestem, jednak boję się że źle zareagują. Co mam zrobić?

~Marla,
Kochana!
Porozmawiaj z nimi. Wytłumacz, że Ci na nim zależy. To nie znaczy, że zaczniesz palić. Ważne jest, żeby rozmowa odbyła się na spokojnie. Jeśli zaczną podnosić głos, powiedz, że porozmawiasz z nimi, kiedy przestaną krzyczeć.
 Oni oceniają go po pozorach – pali, jest zły, niewychowany. Zaproś go do domu, wcześniej jednak radzę uprzedzić rodziców, będą mogli go bliżej poznać.
Twoi rodzice się po prostu o Ciebie martwią.
Trzymam kciuki!
Pozdrawiam,
Małpa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x