sobota, 8 października 2011

Chcę z nim zerwać!

Cześć. Mam 14 lat. Od miesiąca chodzę z chłopakiem, który ma 18 lat. Na początku był dla mnie miły, opiekuńczy, pomagał mi we wszystkim. Ale ostatnio zaczął się zadawać z 20-latkami i mnie olewa. Nie odbiera telefonów, unika mnie, nadużywa alkoholu, a co gorsza ostatnio używa wobec mnie przemocy. Chcę z nim zerwać, ale nie wiem jak mu to powiedzieć. Boję się go ! Pomóżcie !!

~nickiemickie
 
Kochana!
Cieszę się, że postanowiłaś z nim zerwać. Rozumiem Twoje obawy. Skoro używał wobec Ciebie przemocy, może wpaść w wściekłość, że z nim się rozstajesz. Jest kilka wyjść. Możesz z nim zerwać przez gg, lub sms. Troszkę to chamskie, ale biorąc pod uwagę jego zachowanie względem Ciebie, może okazać się dobrym wyjściem. Jeśli jednak chcesz zerwać z nim bezpośrednio, umów się na spotkanie. Nie idź sama! Weź starszego brata, zaufanego kolegę, przyjaciela. Jeśli jednak on oleje Twoja prośbę o spotkanie, możesz udać się w miejsce, gdzie przebywa.
Co powiedzieć?
Po pierwsze: rozmowa powinna się odbyć na spokojnie. Nie krzycz na niego, bądź opanowana.
Po drugie: nie owijaj w bawełnę. Powiedz, że chcesz się z nim rozstać. Jeśli się zapyta czemu, wytłumacz, że się zmienił. Kochałaś dawnego X’a.
Po trzecie: jeśli będzie obiecywał poprawę, nie wierz mu. Bierze Cię na litość? Bądź chłodna. Uderzył Cię, nie zawaha się tego zrobić po raz drugi.
Po czwarte: nie przeciągaj rozmowy. Nie wdawaj się z nim w dyskusje.
To jeśli chodzi o spotkanie. Z zerwaniem za pośrednictwem Internetu czy sms’a nie powinno być problemu. Jeśli będzie chciał po zerwaniu się z Tobą spotkać, odmawiaj. Trzymaj się od niego z daleka, niewiadomo co mu jeszcze może ‘odbić’.
Pozdrawiam, trzymam kciuki.
Małpa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x