środa, 12 października 2011

Kumpel mnie pocałował!

Mam problem.
Otóż mam 14 lat i cudownego chłopaka. Kocham Go bardzo i nie wyobrażam sobie życia bez niego. Jednak na ostatniej wycieczce szkolnej (jego nie było) pocałował mnie inny chłopak, którego bardzo lubię. Był to buziak w policzek na pożegnanie i chciałam tego, gdyż sama to zaproponowałam.Było miło. Teraz czuję się fatalnie. Mam wyrzuty sumienia, chce mi sie płakać i boję się, że jak mój chłopak się o tym dowie, to zerwie,zostawi, zrobi coś sobie i temu koledze. Mam mu powiedzieć o tym"całusie"?? Czy może jednak udawać, że nigdy się to nie stalo?? A jak mu o tym powiedzieć??
Pomóżcie, błagam!!!!!

~całuśnica
 
 
Droga całuśnico! x]

Według mnie trochę przesadzasz. Pocałunek w policzek to jeszcze nic wielkiego, aczkolwiek jeżeli do tej pory nie robiłaś tego z przyjaciółmi może to oznaczać, że ten chłopak mimo wszystko jest dla Ciebie kimś ważnym. Oczywiście nie znaczy to od razu, że jest między wami jakaś chemia. Miliony ludzi na świecie całują się w policzek, od tak, bez wyraźnego okazywania uczuć. Jeżeli jednak masz aż tak duże poczucie winy, jak opisujesz.. zastanów się, czy nie ma to jakiejś przyczyny. być może nieświadomie czujesz coś do tego chłopaka i boisz się, że może się to odbić na Twoim obecnym związku. Radzę się nad tym zastanowić.
Rozumiem, że czujesz się winna.. pocałowałaś chłopaka z własnej, nie przymuszonej woli, a w dodatku masz już sympatię. Nie oznacza to jednak, że nie możesz tego naprawić. Wydaje mi się, że lepiej swojemu chłopakowi nic nie mów. Jeżeli dowie się o tym incydencie od jakiegoś waszego znajomego i zapyta się ciebie wprost, co to było?  - po prostu wytłumacz, że był to normalny koleżeński pocałunek, i że dla Ciebie nic on nie znaczył bo kochasz właśnie jego.
Cmoknięcie w policzek to jeszcze żadna zdrada..
Jeżeli jednak na prawdę chcesz być szczera w stosunku do swojego ukochanego, powiedz mu co się wydarzyło. Dodaj jednak to co napisałam wcześniej:
"był to normalny koleżeński pocałunek, i że dla Ciebie nic on nie znaczył bo kochasz właśnie jego."

Mam nadzieję, że jakoś wybrniesz z tej sytuacji. Powodzenia. ;)
Frysbie_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x