poniedziałek, 3 października 2011

Przy kolegach jest chamski!

Hey girls!
Pomóżcie mi... mam problem.. Zakochałam się tylko że on jest w stosunku do nie chamski i arogancki ale tylko przy kolegach... Gdy jesteśmy sami jest zupełnie inaczej..... Co mam zrobic? tylko nie piszcie odpuśc go sobie.... :((


~me
 
Droga me! ;)
Zgodnie z życzeniem wyrażenia - 'odpuść go sobie' w mojej odpowiedzi nie będzie. Osobiście uważam, że pewnie jest tak, że chłopakowi się podobasz [skoro gdy jesteście sami traktuje Cię jak bliską mu osobę], a przy kolegach boi się po prostu przyznać, że coś do Ciebie czuje. Tak już niestety często jest. Przy kumplach gra mega twardziela, który nie potrzebuje żadnego wsparcia, a w sytuacjach sam na sam wychodzi z niego najmilszy koleś pod słońcem.
Jedyne co w Twoim wypadku bym radziła, to przyjrzeć się bardziej zachowaniu chłopaka, gdy jesteś tylko z nim. Bo może właśnie to ty źle interpretujesz znaki i chociaż chłopak bez kumpli robi się trochę bardziej ogarnięty to wcale nie znaczy, że się mu podobasz. Poobserwuj go więc. Wydaje mi się, że gdyby naprawdę darzył Cię jakimś poważniejszym uczuciem zachowywałby się ze i wszędzie w stosunku do ciebie fair. No ale różni chłopacy po świecie chodzą. Mimo wszystko w obecności jego kolegów nie pozwalam mu na chamskie odzywki itp. Czy to, że chłopak Cię wyklnie świadczy o jego miłości, bądź sympatii? Raczej nie. A według mnie wszystko ma swoje granice. 
Frysbie_

1 komentarz:

  1. Doskonale się zgodzę z Frysbie_
    Weszłam na tę stronkę pierwszy raz i przeczytałam pytanie me i wypowiedź Frysbie_
    Mogę tylko dodać że ten chłopak jest tylko chłopakiem... Fakt może chcieć popisać się przed kolegami. Znam wielu takich jak ten o którym pisałyście... Możesz spróbować spytać się go w osobności dlaczego jest tak a nie inaczej...
    Tylko nie znam go, bo niektóry chłopak mógłby się zdenerwować i Cię... po prostu ,,olać''
    Mam nadzieję że wam się uda dojść do porozumienia, albo może już doszło :}

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x