piątek, 7 października 2011

Rozgłasza na prawo i lewo, że jesteśmy parą.

Hejka
Mam 14 lat i pewien problem... Ostatnio mój kolega z klasy zaczął rzucać mi teksty w stylu kochanie, kwiatuszku itp. Uważa nas za parę,choć w ogóle mnie nie poprosił o chodzenie. Nie wiem co to może oznaczać, proszę pomóżcie.
Pozdrawiam
Ania

~Lady_Aniks

 
Droga Lady_Aniks. ;)
Słowa wymienione przez Ciebie, typu: kochanie, kwiatuszku itp. nie oznaczają od razu, że ów chłopak uważa was za parę. Może mu się podobasz, a może po prostu cię lubi. Są przecież na świecie chłopcy, którzy "słodzą" dziewczyną ot tak. Bez specjalnej przyczyny. I takie komplementy prawią niemal każdej nie zważając na to, że w niektórych przypadkach może to wyglądać na coś więcej. Gorsza sprawa, jeżeli chłopak rzeczywiście rozgaduje na prawo i lewo, że jesteście parą,a nie ma w tym krzty prawdy. Jeśli Ci to rzeczywiście przeszkadza musisz mu to powiedzieć. Bo jak inaczej dowie się, że postępuje nie fair? Gdy następnym razem usłyszysz, że rozgaduje takie głupoty, powiedz coś w stylu: Przepraszam bardzo, ale co ma być, żebym ja nawet nie wiedziała, że z Tobą chodzę?! albo - Pierwsze słyszę, że jesteśmy razem. Mógłbyś mi to jakoś wytłumaczyć?
Jeżeli Twoje prośby i pytania nie pomogą po prostu nie zawracaj sobie nim głowy. Chłopak trochę pofantazjuje, a widząc, że nic sobie z tego nie robisz w końcu da spokój. A przecież jak się ktoś Ciebie zapyta o wasz 'niby' związek to otwarcie mów, że nic takiego nie ma miejsca. Jeśli chłopak zobaczy, że wychodzi na idiotę -  da sobie z rozgłaszaniem plotek spokój. :)
Frysbie_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x