poniedziałek, 10 października 2011

Wykorzystał mnie.

WITAM serdecznie . ; **
mój problem dotyczy chłopaka jakże i całego towarzystwa . mianowicie , na początku przystawiał się do mnie , uśmiechał , potem rozmawialiśmy , a ostatnio to zaczęliśmy się nawet całować . po czasie chodziliśmy ze sobą i było elegancko aż do niedawna . wtedy on zlewał na mnie całkowicie , było mi cholernie przykro . niby z nim jestem , a zachowywał się tak jakbyśmy się nigdy nie znali , jakby mnie tam nie było ... byłam taka wściekła , że zaczęłam się przytulać z jego bratem , a potem doszło do pocałunku z nim - MEGA długiego pocałunku ... no , ale na następny dzień na trzeźwo nic z jego bratem nie było . bo wcześniej oni wypili trochę . no i cała szkoła wie , że całowałam się z jego bratem , bo ON to rozpowiedział . ale nie w tym rzecz , bo owego brata się wcale nie wstydzę . chodzi o to , że ON i jego zakichany kumpel rozpowiadają różne wstrętne plotki na mój temat . że ja się niby puszczam i że daję się obmacywać . to boli ! ;c nasz wspólny kumpel mi wszystko donosi o czym oni mówią ... a najgorsze jest to , że gdy GO widzę to wiem , że coś do niego czuję i nie jest mi obojętny . z drugiej strony mam ochotę strzelić go po pysku . dowiedziałam się nawet , że on chodził ze mną tylko dlatego , żebym się z nim całowała i że czasem coś stawiam [ chodzi o pieniądze ] . jest mi tak przykro , ale nie potrafię z niego zrezygnować . na początku powtarzał mi ciągle , że mnie kocha a teraz ... jeszcze na nikim nie przejechałam się tak jak na nim . i wciąż go kocham . i nie wiem co robić , moje życie spada w dół ...

~naiwna .
Kochana!
On jest zwykłym dupkiem. Wiem, że to okropne, ale nie pozostaje nic innego jak zapomnieć. Nie zasługuje na Ciebie. Najgorszym będzie mu pokazać, że się przejmujesz. Sama sobie nawarzyłaś piwa sprawą z jego bratem. Musisz stawić temu czoła. Olewaj ich obu, całe towarzystwo. Pokaż, że Ci na nim nie zależy. Uśmiechaj się, bądź duszą towarzystwa. Może czas poznać kogoś nowego? Podobno na nieszczęśliwą miłość najlepsza jest inna miłość ;).
Jeśli chodzi o radę: Jak się odkochać to TA i TA notka powinna pomóc.
Pozdrawiam.
Małpa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x