czwartek, 10 listopada 2011

Czy on jest ze mną szczery?

Może na wstępie nie będę pisać, iż Wasz blog jest ' słitaśny ' lub coś w tych rzeczach, tylko poprostu podziwiam Was za tą bezinteresowną pomoc. A ogólnie może dojdę już do swego problemu... A więc mam chłopaka, nazwijmy go X, no i mieszkamy od siebie ok. 5 km, lecz mimo to bardzo rzadko się spotykamy (raz na tydzień) ... Od jakiegoś czasu zauważyłam że znowu ma bardzo dobry kontakt ze swoją dziewczyną, i w dodatku jeszcze parę osób mi powiedziało że chodzi ze mną żeby o niej zapomnieć, smutno mi sie trochę zrobiło;/ tylko on wszystkiemu zaprzecza... nawet raz dostałam zdjęcie od 'anonim' na emailu... jak oni się przytulają itp., i plotki chodzą że on niby ją błaga do powrotu... Jestem załamana tą całą sprawą, już sobie z tym nie radzę :( Strasznie mi na Nim zależy,i jeśli się okaże prawdą to pomogę mu się 'cudem' w niej odkochać... może z czasem zmieni zdanie.

~Załamana ...


  

Droga Załamana!
Wierzę, że jest Ci trudno… Ale coś mi tu nie pasuje. Po pierwsze, to co takiego dzieje się między Twoim chłopakiem, a jego byłą, że uważasz, że znów mają ze sobą bardzo dobry kontakt..? Częściej ze sobą rozmawiają? Może muszą coś przygotować razem do szkoły i przypadkiem wypadło, że akurat robią to razem?:) A może ich wspólny znajomy ma kłopoty..? Naprawdę wytłumaczeń tego może być wiele. Niekoniecznie ich kontakt mógł się polepszyć. Pod drugie, to o tym, że on chodzi z Tobą, aby zapomnieć o swojej byłej, dowiedziałaś się od osób trzecich, które nie zawsze mówią prawdę na temat związku, w którym jesteśmy. Czasem próbują rozdzielić bardzo szczęśliwa parę, bo jest.. za szczęśliwa, a oni akurat mają kłopoty sercowe. To jest naprawdę nie w porządku… Poza tym on wszystkiemu zaprzecza… Czemu masz mu nie wierzyć?:) A zdjęcie, które dostałaś od tego anonima mogło być jeszcze z okresu, kiedy byli ze sobą… Ktoś chyba bardzo chce Was rozdzielić, skoro używa takich metod. I sama mówisz, że chodzą PLOTKI, że on ją namawia do powrotu. Tylko plotki.
Ja bym Ci radziła naprawdę szczerze porozmawiać o tym wszystkim ze swoim chłopakiem. O tych plotkach, o zdjęciu, o tym, co zauważyłaś. Być może on nie wie o Twoich wątpliwościach i mógłby Ci pomóc je rozwiać. Jednak pamiętaj, żeby mnie zamykać się na wyjaśnienia, pogłoski z którejś ze stron. Mi to wygląda na to, że ktoś chce Was rozdzielić, Was- szczęśliwą parę. Wnioskuję to z Twojego opisu. Ale może być tez tak, że to Twój chłopak gra na dwa fronty. Nie wiem, ale miej oczy i uszy szeroko otwarte na wszelkie informacje, a dopiero później je analizuj, najlepiej z pomocą jakiejś życzliwej osoby, np. przyjaciółki, mamy.
Przede wszystkim jednak pamiętaj, żeby wysłuchać obu stron, nie oskarżać chłopaka o coś, czego ni jesteś pewna, zwłaszcza, że on może nie wiedzieć o Twoich wątpliwościach. I proponuję częstsze spotkania lub kontakt chociażby na gg;)
Głowa do góry i powodzenia życzę :)
Charlotte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x