piątek, 25 listopada 2011

Czy warto udawać przy nich kogoś innego?

Ja mam pewnie problem , mianowicie ..jestem w nowej szkole od trzech lat i jest mi tam dobrze , bo coraz to nowi ludzie , coraz ciekawiej. Tylko kiedy są jacyś nowi faceci, zaczynam zachowywać się jak ...klaun! Śmieje się ze wszystkiego , mówię głupoty i czasami śpiewam... Później traktują mnie jak dziwaczkę i raczej omijają daleko. A ja bardzo chciałabym mieć chłopaka! Są dziewczyny dziwniejsze ode mnie i wcale nie jestem taka brzydka , więc co jest zemną nie tak? Kiedy zaczynam się zachowywać w miarę normalnie , wszyscy natychmiast się ode mnie odsuwają. A ja już mam dość udawania kimś kimnie jestem! Co mam zrobić ? :((

~MiLLy

 
Droga Milly!


Masz dość udawania kogoś kim nie jesteś? Prosta rada.. nie rób tego. Jeśli będziesz na siłę 'grać' kogoś innego, ludzie być może zwrócą na Ciebie uwagę, może i zdobędziesz chłopaka, ale z pewnością nie zakocha się on w Tobie samej, ale w Twojej fałszywej, niczym Ciebie nie przypominającej podróbce, którą będziesz przed nim udawać. Gdy w końcu Ci się znudzi udawanie PANI IDEALNEJ, może on być bardzo zdziwiony, aż w końcu jego stwierdzenie, że zakochał się w kimś kto przed nim udawał kogoś całkiem innego, może doprowadzić do rozpadu związku. Jeśli w Twej naturze nie leży otwartość, pewność siebie (choć tą staraj się w sobie zagnieździć - a jest możliwe.. jestem tego przykładem. Trzeba jednak bardzo mocno chcieć i do tego dążyć.) itd. - po prostu taka jesteś. Nie próbuj zmieniać się na siłę. Dla niektórych chłopaków, czy ewentualnych przyjaciółek to właśnie nieśmiałość jest cechą pociągającą. Jeśli Twoi obecni znajomi nie chcą Cię zaakceptować w tedy gdy ujawniasz swoje prawdziwe 'ja', zastanów się, czy będą oni kiedykolwiek zasługiwali na miano Twoich przyjaciół. Zaakceptuj siebie taką jaką jesteś, nieco szaloną, dziwną i uwierz, że taka też się możesz komuś podobać. Powodzenia. ;)
Frysbie_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x