poniedziałek, 21 listopada 2011

On myśli, że mi się podoba, a to nieprawda.

cześć :). Mój problem polega na tym, że jest chłopak, którego nazwę Z. Powiedziałam koleżance B, że Z mi się podoba. Ona chyba powiedziała to naszej wspólnej koleżance A, mimo że prosiłam ją żeby nikomu nie mówiła. No i A powiedziała temu Z że coś do niego czuję. I on teraz dziwnie się zachowuje. Nie mam pewności, że mu powiedziała, ale naprawdę jest dziwny. Kiedyś próbował coś zagadać, a ja że mi się podobał to nigdy nie wiedziałam co powiedzieć. Teraz odezwie się jedynie jak coś chce. Nie chce żeby tak było, bo praktycznie nie czuję już do niego wiele. Chciałabym po prostu żeby był moim kolegą, nic więcej. Jest jakiś sposób żeby przestał myśleć że mi się podoba?

~Weronika


  

Weroniko!
Cóż, plotki mają to do siebie, że rozchodzą się bardzo szybko. Myślę, że najprawdopodobniej mu powiedziała. I teraz już wiesz, że nie powinnaś byle komu mówić czegoś, czego nie chcesz, żeby wyszło na światło dzienne.
Ale przejdźmy do istoty problemu:) Z. wyraźnie się wystraszył tego, co usłyszał. Nie wiem, czy Ty również mu się podobałaś przed tym, jak najprawdopodobniej dowiedział się, że Ci się podoba, czy też byłaś mu obojętna Jednak, moim zdaniem, nie wpłynęło to znacząco na jego późniejszą reakcję.
A co zrobić, aby przestał myśleć, że nadal coś do niego czujesz? Udaj, że nie widzisz tego, że coś się w jego zachowaniu zmieniło. I poproś o radę w sprawie jakiegoś chłopaka. Zapytaj go o to, jak kogoś zaufanego. Tylko uważaj na to, aby on nie pomyślał, że chcesz wzbudzić w nim zazdrość. Możesz podejść do niego zrezygnowana i powiedzieć, że chłopak, który Ci się podoba znów spóźnił się 10 minut na spotkanie/nie odbiera telefonu od 2 dni/naciska na wspólny wyjazd na wakacje. I zapytać, co powinnaś zrobić. Przykładów może być naprawdę wiele, już od Ciebie zależy, co wybierzesz:) Warto byłoby też się z kimś pokazać, z jakimś chłopakiem, ale to nic na siłę :) Jeśli masz jakiegoś dobrego kolegę, to rozmawiaj z nim częściej, niż dotychczas:)
I myślę, że to podziała :)
Charlotte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x