sobota, 12 listopada 2011

On woli z tym poczekać.

A ja mam odwrotny problem do malutkiej. Mam 17 lat. On 22. To jest mężczyzna z którym chcę spędzić resztę życia. To wspaniały facet.. Jestem z nim dwa lata i jestem baardzo szczęśliwa :)))
Jestem gotowa do współżycia z Markiem. Biorę tabletki antykoncepcyjne, wiem jakie są konsekwencje tego wszystkiego i jestem ogólnie rzecz biorąc gotowa. Dlaczego to chcę zrobić? Nie dlatego, że on mnie zmusza. Po prostu codziennie zmagam się z pragnieniem..jak na niego patrzę to chcę czegoś więcej. Tak. Ja tego chcę. Jego.. od roku. Z kolei on.. nie chce. Uważa, że mi szaleją hormony i nie jestem gotowa, że mnie kocha.. woli poczekać. Jednak wczoraj pewna sytuacja dużo dała mi do myślenia, iż on zaprzecza sam sobie! No bo.. przyszedł do mnie do domu i czekając na jedzenie poprzytulaliśmy się i w pewnej chwili.. położył się na mnie i zaczął mi całować szyję.( Podobało mi się a z kolei wkurzyłam na niego, że tak mnie prowokuje.. ) wsunął dłonie pod koszulkę i zaczął głaskać moje plecy i kark.. i nagle poczułam jak jego męskość zaczyna sztywnieć.. Jego ręka już się zbliżała no wiecie gdzie... i... on natychmiast przerwał i poszedł do toalety. A potem poszedł do domu. Po paru minutach dostałam sms od niego. Przepraszał mnie za całe zajście i obiecywał, że to się nie powtórzy! SKORO TAK SIĘ ZACHOWAŁ TO DLACZEGO NIE CHCE? przecież ja jestem gotowa.
Błagam o odpowiedź.. nie wiem co robić?! ;(

~Nadia


  
Droga Nadio!
Naprawdę Ci się poszczęściło, że znalazłaś kogoś takiego, jak Marek:) Bardzo kochasz swojego chłopaka i pragnienie, jakie odczuwasz, jest jak najbardziej normalne. I Ty o tym wiesz.
Marek jest bardzo, bardzo odpowiedzialnym facetem. Prawdą jest to, że nastolatkom w tym wieku szaleją hormony. Po Twoim opisie wnioskuję, że Marek również Cię pragnie, pociągasz go i mimo nadarzających się okazji potrafi się powstrzymać i nie doprowadzić do pełnego zbliżenia. Kochana, to świadczy o nim tylko i wyłącznie dobrze! Jesteś młoda, mogłabyś w przyszłości żałować, że stało się tak, a nie inaczej, że pierwszeństwo miały prawdopodobnie hormony. I on bierze to pod uwagę, chce dla Ciebie jak najlepiej. Oczywiście nie mówię, że będziesz tego żałowała na pewno:)  
Naprawdę w tej chwili bardzo trudno jest znaleźć chłopaka, który będąc w tym wieku i mając dziewczynę, nie namawiałby jej do współżycia, a tym bardziej jeszcze by jej odmawiał. Marek się o Ciebie troszczy i naprawdę ogromnie Cię kocha.
A to, że wtedy było tak ‘gorąco’ świadczy o tym, że go pociągasz, że również Cię pragnie, o czym już wspominałam. I jestem pewna, że trudno było mu się powstrzymać, zwłaszcza już w takim momencie. Ale to zrobił. Zrobił to dla Ciebie, bo chce, żeby Twoja decyzja o współżyciu była przemyślana i podjęta świadomie.
Co robić? Tylko kochać.
I tak już na koniec- doceń to, co robi dla Ciebie Marek, doceń to, że jesteś z kimś tak niesamowitym, dojrzałym i odpowiedzialnym:)
Pozdrawiam,
Charlotte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x