niedziela, 27 listopada 2011

Ukradła mi chłopaka.


 Hej. Mój problem dotyczy przyjaciółki i chłopaka.. 
Otóż z chłopakiem X. 'spiknęłam' się rok temu, od tamtego czasu staliśmy się sobie strasznie bliscy, zależało nam na sobie, mieliśmy doskonały kontakt, mówiliśmy sobie o wszystkim. . aż do pewnego dnia kiedy to moja najlepsza przyjaciółka Y. poszła na jedno ognisko z X. gdzie pili, i siedzieli cały czas razem .. od tamtego czasu mój kontakt z X. urwał się.. a Y. ma przede mną tajemnicę.. tzn pisząc smsy chowa telefon w torebce, o niczym mi nie mówi, chodzi w rózne miejsca beze mnie itd. kompletnie straciłam do niej zaufanie, brzydze sie jej widokiem, ale nie potrafie z nią o tym porozmawiać.. on złamał mi serce, ale mogłabym to przeżyć, zapomnieć.. ale tutaj chodzi o moją najlepszą przyjaciółkę... jestem pewna, że ona z nim teraz kręci.. a doskonale wiedziała jak bardzo mi na nim zależy, jaki jest dla mnie ważny, itd. dwie najważniejsze dla mnie osoby wbiły mi nóż w serce.. nie wiem co robić.. pomocy.. . (mam 17lat) 


~załamana



Droga Załamana!
 Moim zdaniem powinnaś upewnić się, czy masz rację, bo to podstawa do dalszych działań. Może to wszystko jest nieprawdą, a Ty za bardzo się przejmujesz? Umów się z przyjaciółką i zapytaj, czy wie coś na temat X., co u niego, co teraz robi, itd. Jeśli będzie zwlekała z odpowiedzią, bądź nie powie Ci niczego konkretnego, zapytaj wprost, czy kręci teraz z X. Powiedz, że chcesz wiedzieć, ponieważ nie masz pojęcia na czym stoisz. I tutaj decyzja należy do Ciebie: 1. będziesz umiała jej wybaczyć i żyć tak jak kiedyś. 2. powiesz jej, co myślisz na ten temat i niestety dojdzie do kłótni. Sama musisz wybrać i zdecydować, jak bardzo Cię to zraniło i czy jesteś w stanie zapomnieć o tym. Pamiętaj, żeby rozmawiać z Y. spokojnie. Nerwy i zarzuty mogą tylko negatywnie wpłynąć na przebieg wydarzeń. Pod presją dziewczyna może nic Ci nie powiedzieć lub stwierdzić, że na nią naskakujesz. Szczera rozmowa to chyba najlepsze, co możesz teraz zrobić. Podaj jej dobre argumenty, dzięki którym możesz się więcej dowiedzieć. Tymi argumetami mogą być rzeczy, które opisałaś powyżej, czyli: zerwanie kontaktu z X., dziwne zachowanie Y., oddalanie się od siebie, podejrzenia, których nabrałaś po wspólnym ognisku, itd. Myślę, że to powinno przemówić do Y. Możesz zapewnić ją, że nie masz zamiaru się wściekać, chcesz po prostu znać prawdę.
 Jeśli czujesz się na siłach, zapytaj X. co się stało, dlaczego już nie utrzymujecie kontaktu. Może dowiesz się czegoś więcej. Nie wspominaj nic o koleżance, bo może Ci to zaszkodzić. Jeśli chłopak nie będzie chciał nic mówić, nie naciskaj.
 Zacznij częściej umawiać się z Y. Staraj się wrócić do dawnych czasów. Może dowiesz się, gdzie tak często wychodzi bez Ciebie.
 Myślę, że dziewczyna unika Cię, bo kieruje nią strach. Po prostu nie wie, co Ci powiedzieć, pewnie czuje się z tym podle. Musisz nawiązać z nią więź, tak żeby czuła, że naprawdę zależy Ci na niej, a nie na chłopcu. Jeśli szczerze powiesz jej, co czujesz, przyjaciółka również powinna się przed Tobą otworzyć.
 Jeśli nic tutaj nie zda egzaminu, daj jej i sobie trochę czasu. Niech dziewczyna przemyśli wszystko na spokojnie. Dobrze wie, że to ona nawaliła, więc będzie próbowała wrócić.
 Podsumowując: ważna jest szczera, otwarta rozmowa. Powiedz jej wprost, co czujesz. Nie posądzaj jej od razu o wszystko, daj jej szansę się wytłumaczyć. I nie bój się rozmowy! Może tylko pomóc.;)
 W tym przypadku niewiele mogę Ci poradzić. Głównie wszystko zależy od jej nastawienia i tego, czy będzie chciała powiedzieć Ci prawdę. Mam nadzieję, że chociaż trochę Ci pomogłam. Życzę Ci szczęścia!:)
 Margaret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x