piątek, 30 grudnia 2011

Czy powiedzieć mu, że go kocham?

Hej! Piszę do pewnej autorki o kategorii o chłopców. Mój kolega nazywa się Patryk, znamy się od 3 lata. Doskonale wiedziałam, że Patryk w pierwszej klasie gimnazjum zakochał we mnie od pierwszego wejrzenia. Całe 3 lata cały czas podrywał, uśmiechał,patrzył prosto do mnie i rozmawiał ze mną. A w drugiej klasie gim. Patryk pytał mnie na korytarzu „Kochasz mnie?”, a ja byłam w szoku i nic nie miałam do powiedzenia.W 3 klasie byliśmy na wycieczkę w Zakopanego, chodziliśmy po górach i Patryk przyszedł do mnie rozmawialiśmy o komersie. Teraz są wakacje, obecnie chodzimy do 1 klasy liceum. Idę do N(pierwsza litera miasta) nowej szkoły, a on to samo ciągle idzie za mną, tylko ja idę na przyrodniczy a on mat.-fiz.-jęz.. A teraz właśnie zakochałam się w nim Patryka, a on nawet nic o tym nie wie. Od całe 3 lata gimnazjum nic nie czułam do niego miętę, bo on jeszcze był młody. A teraz Patryk się wydoroślał się na bardziej męsko. Co mam powiedzieć Patrykowi że się zakochałam, boję się że wyśmieje powie chłopakom albo ucieszy będzie skakał z radości. Pomożecie mi?

~kobieta z Wenus


Kochana!

Dla mnie to bardzo jasna i klarowna sytuacja. Skoro sama wiesz, że on tyle czasu, bo 3 lata w tym wieku to naprawdę bardzo długo, Cię kocha, to dlaczego by mu nie powiedzieć, że czujesz to samo? Dlaczego miałby Cię wyśmiać? To całkowicie normalne, że dopiero teraz coś poczułaś, wcześniej był jeszcze za młody, teraz wydoroślał. Niezwykle rzadko trafia się miłość od pierwszego wejrzenia. On taką Cię pokochał, Ty musiałaś czekać, aż to uczucie w Tobie wykiełkuje. W dodatku Patryk cały czas daje Ci wyraźne znaki, że jego uczucie wcale nie zmalało, co więcej- mogło przybrać na sile- idzie do tej samej szkoły, co Ty. Ta decyzja, co do wyboru szkoły może zaważyć na całym późniejszym życiu. I on zapewne doskonale zdaje sobie z tego sprawę, a jednak nie wahał się i wybrał tą szkołę, co Ty. Wcześniej było widać wyraźnie zabiegi o Ciebie, jak te Wasze rozmowy, jego uśmiechy, czy to bardzo odważne pytanie. Moim zdaniem Patryk bardzo bardzo mocno ucieszy się, że w końcu poczułaś to samo do niego, co on czuje od tylu lat do Ciebie. I zapewne pochwali się niektórym osobom, ale myślę, że powie im tylko sam ten fakt, a oszczędzi szczegółów;) Zwyczajnie podejdź do niego, czy też umów się w jakimś miejscu i z nim porozmawiaj, wyjaśnij wszystko, co działo się z Tobą przez te 3 lata, co dzieje się teraz i dlaczego. Ważne, żeby to było raczej w cztery oczy, niż przez jakikolwiek komunikator, czy e-maile, bo moim zdaniem jest to zbyt ważne, aby było przekazane inną drogą, niż w ‘realu’.

Charlotte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x