niedziela, 22 stycznia 2012

Co ich w nas pociąga?

Kochane, znalazłam bardzo ciekawy wątek na forum i co ciekawsze wypowiedzi chciałam tu przytoczyć, żebyście zobaczyły, że płeć męska jednak nie jest taka zła;) Nic więcej nie dodam, życzę miłego czytania:)


Temat: Co nas, mężczyzn, pociąga w kobietach?

Łukasz: „Płeć piękna .. nie bez powodu została "piękną" nazwana.
Chłopaki ... co Was najbardziej pociąga w dziewczynach, jak część ciała? Jakie dziewczyny Wam się podobają (mówię tu tylko i wyłącznie o wyglądzie, o sposobie ubioru, o ciele itp) (…)
Piersi . . .  za małe .. to nie za ciekawie ... przesadnie duże .. .to jeszcze gorzej.... nie wiem po co niektóre babki powiększają sobie cycki ... na jakieś mega-balony. Przecież to nie jest nawet podniecające .... to jest obrzydliwe ... (przynajmniej dla mnie)”.

KubVard: „Co do piersi, uważam, że stereotyp taki iż faceci lubią duże piersi nie jest już aktualny. Im więcej rozmawiam na ten temat z ludźmi, tym więcej słyszę, że pociągają ich małe piersi. Mnie także. Nie podobają mi się duże. Wolę małe, lub normalne.”

Kakashi: Najważniejszy jest jednak charakter, co z tego że dziewczyna jest ładna ale głupia ;/ Na krótką metę owszem ale  poważny związek z idiotką mnie nie kręci.”

Leśny gad: „Ich największa broń.(…) usta. Wprost ubóstwiam gdy są wyraziste i kształtne. Dolna warga jest znacznie większa od górnej, górna natomiast niczym łuk refleksyjny:) Poważnie, kobieta o takich ustach potrafi zatrzymać moje myśli przy własnej osobie na długo. Podoba mi się także już wspomniana talia. Szczególnie dolna część pleców, tuż nad uwypuklającymi się krągłościami. Uwielbiam obejmować kobietę w talii. Włosy - kolejna tajna broń. Ta naturalna miękkość i zapach. Lubię gdy są gęste i mocne. Jeśli porównuję usta to broni, dajmy na to pistoletu którym kobieta może mnie zastrzelić, to tłumikiem są oczy:) Strzał zostaje tak wytłumiony, że nie potrafię wskazać momentu kiedy zostałem trafiony. Działa to trochę znieczulająco i narkotycznie. Oczy w których można pobłądzić, tuż nad tymi okrutnymi ustami... Duże, miękkie w ruchach, wypalające piętno spojrzenia...
Podsumowanie z przymrożeniem oka.
Kobiety rządzą światem. Dysponują potężną bronią i gdyby tylko chciały, opanowałyby każdy element życia społecznego. Niby męska płeć jest silniejsza, to tylko pozory. W każdej chwili kobieta może uczynić z mężczyzny totalnie bezwolną kukłę, a ja dla tych ust, z przyjemnością taką kukłą się stanę.

Shaw: „Uważam że to całko kształt a szczególnie osobowość wpływa na to czy ta osoba mi się podoba czy też nie. Jakoś po wyglądzie ciężko mi stwierdzić. Ale zadbane włosy są czymś co uważam za koniecznie, bo właśnie uważam że włosy, długie a przynajmniej w miarę długie są konieczne u kobiet. Nie waży kolor, ale żeby je miała i o nie dbała.
I jeszcze głos. Piękny anielski głos miły dla ucha,  tak...  ładny głos wypowiedziany ładnym tonem jest po prostu wspaniały.”

C-Note: „Mnie u dziewczyn, bardzo pociągają oczy  Ale to już w momencie kiedy znam obiekt zainteresowań   Nogi....uffff, wolę zakończyć bo szkoda klawiatury  Do tego długie szczere rozmowy... Kobieca delikatność i skromność... Ech... Się rozmarzyłem”.

Dark Lord: „w ogóle nie podobają mi się szkielety na ogół xD, z amortyzacją jakby co kiepsko xP. Ale nie samym wyglądem człowiek żyje xD”.

KubVard: „Oczy nie? Rany... CC, spotkałeś kiedys taką dziewczynę, w której oczy mógłbyś się wpatrywać dniami i nocami? I nie koniecznie z bliska "tonąc w nich".
Niektóre kobiety mają oczy... Hmmm... Chociaż teraz się zastanawiam, ze nie same gałki oczne się liczą (kolor, pęknięte naczyńka krwionośne na siatkówce etc...) ale również brwi, rzęsy i kształt.
Oczy niektórych dziewczyn potrafią zabić swoim urokiem.”

Shaw: To że pisze że podobają mi się kobiece włosy, to nie znaczy że zakocham się w dziewczynie która ma fantastyczne włosy i tylko z tego powodu. Dziewczyna musi być inteligentna, z poczuciem humoru, dbając o siebie, nie przesadzająca z pudrem i innymi dodatkami i jej poglądy muszą się z moim w pewnym stopniu zgadzać, ale nie żeby miały być identyczne, bo to już by było nudne, podobne w kwestiach np. że oboje nie jesteśmy rasistami i nie różniące się do tego stopnia że nie rzucimy się sobie do gardeł.”

ZielaK: „Nie lubię dziewczyn "puszystych" ale anorektyczek też nie - wole tak pośrodku.
Jeżeli chodzi o ubiór to na różowe i mega-wymalowane nie "lecę".”

KubVard: „Dziś na ulicy, gdy szedłem prawo jazdy załatwiać, uśmiechnęła się do mnie taka przeurocza, piękna dziewczyna o elfiej twarzy a jej oczy były tak śliczne, że aż mnie zamurowało...”.

Bebok: „Ja lubie dziewczyny rozumne choc czasem bezradne  Lubie gdy potrafie sie dobrze bawic w towarzystwie takiej osoby i zawsze jest temat do rozmowy. Co do wygladu to dla mnie nie ma to zbyt duzego znaczenia, ale mam swoj typ ktory ze tak powiem instynktownie mnie przyciaga.
Niektorzy mowia ze szukaja idealu ale wedlug mnie idealem jest osoba ktora sie kocha nie tylko ze wzgledu na jej zalety ale tez jej wady.

Jeśli byłybyście zainteresowane, to tu podaję linka do forum, na którym znajduje się cała ta rozmowa:)

Charlotte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x