wtorek, 17 stycznia 2012

Czuję coś do dużo starszego chłopaka.

Hej. Przede wszystkim na początku dziewczyny wielkie Brawa dla Was za tak wspaniałą pracę na blogu, czynicie cuda...! Uwielbiam wasze notki, super doradzacie..
No mam nadzieję, że mi ktoś pomoże, choćby nawet w komentarzu..
Więc sprawa jest taka, zakochałam się z chłopaku? (kurczę,.. ;/) no tylko, że to nie taki chłopak on jest starszy... Ja mam 15 lat, a on nie wiem tak naprawdę(nigdy go o to nie pytałam)... Często się widzimy, no dosłownie przypadkiem wpadamy po nocach an siebie, co także i w dzień.. Jest dla mnie miły, zawsze pogada, troszczy się... Po za tym często na mnie się patrzy (tylko tak, żebym ja tego nie widziałam, to zauważyły moje kumpele, ja nawet sama go na tym przyłapałam...) Heeh.. Tylko on ma tak z 25 lat...
i problem w tym czy tak naprawdę jest sens się nim zadręczać! Proszę o pomoc.. On cały czas siedzi mi w głowie, nawet mi się śni, oszalałam na jego punkcie, ... Do tego jest taki męski..uu! :*:*

I no mam pytanie- czy w tym jest sens? czy ten związek ma sens? co robić? kiedy naprawdę ja czuję, że to mocne uczucie i on jest taki jakby się także mną interesował.. Tylko ja cały czas o nim myślę i nie potrafię się na niczym skupić... wiec proszę o rade, bo się dosłownie wykańczam..! Błagam WAS! POMOCY!!!

~Wykańczającaaa..


Kochana!
Po pierwsze mam takie pytanie – to według Ciebie jest związek? To jest jakaś relacja, ale nie związek. Przynajmniej tak wynika z Twojego opisu. Nie będę podawała definicji tego typu związku, bo myślę, że nie będzie to potrzebne. Moim zdaniem to jest raczej przyjaźń, ale tylko z jego strony, bo Ty się nim zauroczyłaś. To nie powinno dziwić, bo jest starszy, czyli bardziej doświadczony, niezależny, dojrzały płciowo. Nic dziwnego, że Cię pociąga. Tyle że Ty nawet nie wiesz, ile on ma lat! I nie pytasz go o to. Dlaczego? Powinien Ci zresztą sam powiedzieć, to jedna z podstawowych informacji o człowieku. Zwłaszcza, kiedy jesteście w taki, czy inny sposób bliżej.
Nie neguję tu tego, że możesz mu się podobać. To jak najbardziej możliwe, nawet na podstawie Twojego opisu można tak wywnioskować. Wątpię, żebyście tak często  ‘przypadkiem’ na siebie wpadali.
Moim zdaniem to ma sens, tylko że… Nie wydaje mi się, żeby ten chłopak traktował Cię poważnie. Głównie ze względu na to, że nie powiedział Ci, ile ma lat, ale też przez to, że w tym, co i jak o tym, o nim piszesz, wyczuwam coś w rodzaju… Wstydu i strachu przed odrzuceniem. Odrzuceniem, gdybyś spytała o wiek. To nie jest normalne, nie powinno występować w zdrowych relacjach. Ale oczywiście mogę się co do tego mylić.
Musisz zorientować się, jakie on ma wobec Ciebie zamiary. Jeśli to tylko przyjaźń, to zostań przy tym, niczego nie staraj się zmienić. Bo możesz popsuć i stracić z nim kontakt. Jeśli natomiast chce czegoś ponad przyjaźń, to sprawdź, czy traktuje Cię poważnie. Jak? Już możesz się tego dowiedzieć. Czy widujesz go z innymi dziewczynami, których nie traktuje, jak zwykle koleżanki, czy może przyłapałaś go na kłamstwie? Musisz tu się zdać bardziej na swoją intuicję, mi jest ciężko podpowiedzieć Ci, gdzie spojrzeć, żeby dowiedzieć się czegoś więcej. Sama powinnaś to wyczuć. I jeśli jednak jest szczery i dobry dla Ciebie, to rzecz jasna, życzę Wam powodzenia, bo to samo pójdzie do przodu;)
Charlotte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x