niedziela, 1 stycznia 2012

Kogo wybrać?

Jest mi źle. Źle i niewygodnie. Po prostu sobie nie radzę. Jest u mnie w szkole pewien chłopak, który od jakiegoś czasu do mnie startuje. Spotkałam się z nim kiedyś ale nie potraktowałam tego poważnie, hmm.. on właśnie przeciwnie. Po jakimś czasie wyznał mi to co czuje ale ja jakoś się tym specjalnie nie przejęłam.
Jakiś czas później pojawił się w moim życiu nowy chłopak, Kamil. Dobrze mi się z nim rozmawia, no naprawdę o wszystkim, jest ok. Spotykamy się do tej pory, ale tamten chłopak sobie nie odpuszcza. Jak dowiedział się że spotykam się z Kamilem zaczęło mu jeszcze bardziej zależeć. Mówi mi to co czuje nie kryje tego, twierdzi że zawsze będzie na mnie czekał. Lubię go, przejmuje się nim też bo kiedyś miał poważne problemy, i teraz są ich skutki. Nie wiem już co robić bo ten Karol chce się dalej spotykać, ale skoro ja spotykam się już z Kamilem to nie chcę jechać na dwóch frontach. W sumie to też nie mam pojęcia czy Kamil spotyka się ze mną na poważnie, i czy coś do mnie w ogóle czuje. Droga załogo NBS, pomóżcie.

~Magda S.


Kochana!
Po pierwsze i najważniejsze – musisz się przekonać, czy Kamil ma wobec Ciebie poważne zamiary, tzn. czy to nie są żarty i chęć zabicia czasu. Jak? Myślę, że to już jest widać. Czy odpisuje bez większych opóźnień, odbiera bez problemu telefony, nie znika nie wiadomo gdzie na cały dzień, a gdy pytasz, co robił, wykręca się czymś. Myślę, że powinnaś to wyczuć, czy właśnie nie jest tak, że on traktuje Cię, jak zabawkę. To są tylko przykłady, gdzie można coś rozpoznać. Myślę, ale to tylko moje zdanie, że nie ma sensu związek, gdzie ludzie źle się traktują, bo w tym czasie można przegapić coś naprawdę wspaniałego. I gdyby się okazało, że z jego strony tak jest, to chyba ciągnięcie tego byłoby błędem. Same Twoje wątpliwości mówią, że chyba coś jest nie tak. Wiadomo, że każdy może mieć wątpliwości, ale należy je jak najszybciej sprawdzić. Takie jest moje zdanie. Jednak gdyby się okazało, że między Wami jest ok., to powinnaś wytłumaczyć Karolowi, że między Wami niestety nic nie będzie.
Jednak ja bym jeszcze radziła, tak dla pełnego bezpieczeństwa, zastanowić się na poważnie, czy nic czujesz czegoś więcej do Karola. Pomyśl sobie, co by się stało, jakby on nagle przestał się Tobą interesować. Co byś wtedy czuła? Albo lepiej, jakby znalazł sobie dziewczynę? Zastanów się, żeby nie stracić szansy. On mówi, że będzie na Ciebie czekał, ale to tylko człowiek, który też ma jakąś wytrzymałość, i jeśli go bardzo zranisz, to stracisz u niego szanse.
Tak więc ja jestem w stanie tylko tyle Ci poradzić, Ty musisz zajrzeć w głąb siebie i tam znaleźć odpowiedź.
Życzę powodzenia:)
Charlotte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x