wtorek, 3 stycznia 2012

Mój chłopak jest nieśmiały.

Hej dziewczyny . ! ;* . Chodzi o to ze mój chłopak , jest strasznie nieśmiały ... ;p . Tzn nie chodzi o całowanie , trzymanie za rękę itp <on robi to świetnie ;p > ale ... on tak strasznie mało mówi ... i czasem ma tez takie dni ze wcale do mnie nie pisze ... Nie wiem czy mu jeszcze na mnie zależy , jak go o to pytam , odpowiada ze bardzo , ale chodzi o to ze ja już nie wiem o czym mam z nim rozmawiać , jeśli on o nic mnie nie pyta , wtedy jest taka niezręczna cisza , po prostu czuje ze nie mógł by się przymnie wyluzować ;/ . I tesknie za nim ... a pozatym chcialbym zeby to on zaczal jakis temat czy cokolwiek . Proszę pomóżcie mi , co mam robić , jak mam sprawdzic czy mnie jeszcze kocha , skoro twierdzi ze tak , a ja jakos tego nie czuje ... ?

~*Bella*


Droga Bello!
Dużo się naczytałam na ten właśnie temat, co jest powodem tego, że mężczyźni nie lubią mówić o swoich uczuciach. Więc jest to spowodowane tym, że nie chcą wydawać się słabi albo sądzą, że skoro raz powiedzieli, że kochają i na różne sposoby to okazują, jak u Ciebie całowaniem, czy trzymaniem za rękę, to to powinno już wystarczyć. Nam, kobietom, trzeba ciągle o miłości zapewniać, żebyśmy czuły się bezpieczniej, tak jest na ogół. I uważam, że w jego przypadku to właśnie to drugie rozwiązanie jest trafne.
Wydaje mi się, że pierwsze zauroczenie już minęło, tak wnioskuję z treści wiadomości, i teraz nie musicie ciągle wisieć na telefonie, czy spotykać się codziennie, bo jesteście siebie pewni. Myślę, że dlatego on nie pisze codziennie, ale to wcale nie oznacza, że przestał Cię kochać! Możesz nie czuć, że Cię kocha, bo ciągle tego nie powtarza, ale, jak już wspominałam, okazuje Ci to gestami. I to trzeba docenić.
Twój chłopak jest nieśmiały, ale muszę tu dodać, że tacy właśnie bardziej się angażują w związek, bardziej o niego dbają, mocniej im zależy.
Wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem dla tej krępującej ciszy byłoby… Skomentowanie jej;)  Stwierdzenie, że jest i już. Podobno działa i natychmiast rozładowuje napięcie. A co do tematów do rozmowy, to może zacznij mówić o czymś, co jego interesuje lub zapytaj go o to. Jak chłopak czuje się pewnie, wie coś na dany temat na tyle, że może się tą wiedzą pochwalić, a w dodatku ukochana dziewczyna słucha go z wielkim zainteresowaniem, to on czuje się lepiej, pewniej;) A Ty możesz go jeszcze onieśmielać, dlatego nie chce się za bardzo wychylać, żeby nie zrobić jakiegoś głupstwa:)

Powodzenia,
Charlotte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x