poniedziałek, 16 stycznia 2012

Prezent na urodziny dla chłopaka.

pytanie kierowane do którejkolwiek dziewczyny z działu o chłopcach. chodzi o to, że już niedługo będzie miał urodziny pewien chłopak... na początku byliśmy przyjaciółmi, następnie chodziliśmy razem, lecz się nie udało i teraz ponownie jesteśmy przyjaciółmi... myślę, że on nadal ma ochotę na więcej... ale wracając do tematu - na urodziny od niego dostałam róże a teraz niedługo będą jego urodziny... co powinnam mu kupić? wydaję mi się, że interesuje go wszystko.

~karolina (;


Droga Karolino.
Ja tu nie mogę zbyt dużo poradzić, bo nie znam tego chłopaka. Podam Ci tylko moje propozycje, co mogłabyś mu dać, a Ty sama coś z tego wybierzesz lub wpadniesz na inny pomysł.
Kierując się, moim zdaniem, tak ważnym tropem, jak ta róża, mogę Ci doradzić następujące rzeczy:
 -Twoje zdjęcie oprawione w jakąś ładną ramkę, żeby teraz mógł patrzeć na Ciebie bez przerwy nawet w domu;)
 - upiecz dla niego jakieś pyszne ciasto – przez żołądek do serca;)
 - zapakuj mnóstwo cukierków w jakieś ładne gustowne opakowanie;
 - kubek – za każdym razem, jak będzie z niego pił, będziesz mu się przypominała;
 - na forum znalazłam wpis, żeby na Allegro wpisać ‘dziwactwa’ i tam wyskakuje bardzo dużo rzeczy, o których nawet nikt jeszcze nie słyszał^^;
 - A może jakiś spacer?

Jeśli wiesz, że chłopak może oczekiwać od Ciebie czegoś więcej znów, po tym, jak wcześniej ze sobą chodziliście, to wydaje mi się, że taki prezent powinien być trochę inny, niż, np.: gra na konsolę, koszula, czy perfumy. Ale jeśli uważasz inaczej, to tu podaję drugą listę:
 - breloczek;
- czapka;
- płyta CD z muzyką;
- film na płycie;
- książka;
- słuchawki.

Mam nadzieję, że trafiłam i że coś z tego wybierzesz. Albo że Cię chociaż jakoś zainspirowałam:)
 Charlotte.

3 komentarze:

  1. W przypadku mojego chłopaka to znając go wiem, że gadżety z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/prezent-dla-chlopaka sprawiają mu wielką przyjemność. Uwielbia jak czasami mu zrobię taki prezent z zaskoczenia i wtedy niespodziewanie otrzyma jakiś oryginalny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś ja ni miałam nigdy problemu jeśli chodzi o wybór prezentów dla kogokolwiek. W sumie nawet niedawno miałam okazję szukać prezentu dla mamy. Wchodząc do sklepu https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy bez większego problemu znalazłam to co mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x