środa, 4 stycznia 2012

Zakochuję się tylko w gwiazdach.

Witajcie dziewczyny :) Przejdę od razu do opisania mojego problemu. Otóż.. mam 16 lat i jeszcze nigdy nie byłam zakochana np. w koledze albo w jakimś znajomym chłopcu tylko zawsze zakochuję się w gwiazdach (absolutnie nie ciągnie mnie do nich z powodu sławy czy pieniędzy...itp.) Jakoś nie czuję jakby to nazwać `pociągu` ;) do chłopców znajomych, np. z naszego klubu w mieście czy znajomych ze szkoły. Właściwie nie wiem czemu tak mam :( Pewnie dlatego, że u nas w szkole i w klubie chłopcy są tacy sami! Ciągle są pijani i mówią o jednym ( wiecie co mam na myśli..) Wiem, że w przyszłości ciężko będzie mi znaleźć chłopaka.. miłość. Mam świadomość, że nie mam szans u jakiś sław a spotkanie takich osób jest jak 1:1000000 :/ A poza tym (co jeszcze lepiej!) Nie potrafię zakochać się w Polakach! Wiem, że to dziwne ale tak jest! Nawet polska gwiazda mnie tak nie przyciąga. Lepiej aby był to jakiś chłoptaś ze Stanów. :-D Może mój problem jest beznadziejny.. ale proszę o odpowiedź nie wiem komu się zwierzyć. Przyjaciółki nie pomogły ;-/ NAWET UMUWIŁY MNIE NA RANDKĘ! ale facet był beznadziejny nie umiał się zachować, do kitu! Pomocy!!

~Jordin


Droga Jordin!
Moim zdaniem zakochujesz się w gwiazdach, bo oni sprawiają wrażenie idealnych, takich, o jakich marzysz i jaki jest Twój ideał. Bo są przystojni, zadbani, dobrze ubrani, lubiani, po prostu idealni. Ale tak nie jest. To też są ludzie, którzy mają swoje wady i Ty musisz zdać sobie z tego sprawę. Każdy z nich ma jakieś problemy. A poza tym, jak sama zauważyłaś, ciężko jest ich spotkać, a szanse, że się ich pozna, są naprawdę minimalne, trzeba naprawdę bardzo mocno tego chcieć, a nie zawsze się to niestety udaje i nie wygląda tak, jak widziało się w wyobraźni. Poza tym ciągnie nas do tego (i do tych;), co nieznane, stąd chyba to, że wolisz kogoś z zagranicy, niż z Polski, bo wydawać by się mogło, że Polaków już znasz. Otóż nie, bo każdy człowiek jest inny. A nie mogłaś poznać ich wszystkich.
Mówisz, że w Twoim otoczeniu chłopcy są wulgarni. To je zmień. Pójdź gdzieś, zapisz się na jakieś zajęcia, a może tam poznasz kogoś wyjątkowego. Sama spróbuj wykazać się inicjatywą.
A co do przyszłości, to nie mów, że będzie trudno. Miłość przyjdzie sama w najmniej oczekiwanym momencie;) Może poznasz kogoś miłego, kto będzie dobrym kolegą, a później okaże się idealnym chłopakiem;) Zobaczysz.
Charlotte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x