czwartek, 9 lutego 2012

Jak go odzyskać?

Pytanie kieruję do Charlotte:
Chodzi o chłopaka. Oboje jesteśmy w 2 gimnazjum. W zeszłym roku wyznał mi miłość i na tym się skończyło. Był moim najlepszym przyjacielem, którego nigdy nie miałam. Tylko on potrafił mnie zrozumieć, wesprzeć, doradzić. W tym roku całe przerwy chodzi z laską z równoległej klasy, razem ćwiczą jakiś taniec, ona ciągle o nim pisze na fotoblogu. Co mam zrobić, aby go odzyskać? To dla mnie bardzo ważne i liczę na was, dziewczyny. ;**
Pozdrawiam,
Ush.

~Ush


Droga Ush!
Dobrze zrozumiałam, odrzuciłaś go, gdy wyznał Ci miłość, tak? A on wtedy został Twoim przyjacielem? Cóż, wtedy był to układ dla Ciebie idealny. Wiedziałaś, że zawsze przy Tobie będzie, bo Cię kocha, ale nie chcesz z nim być, bo on z kolei nie odpowiada z jakiegoś powodu Tobie. On trwał przy Tobie prawdopodobnie bardzo cierpiąc, bo mógł mieć tą nadzieję, że jednak dasz mu jakąś szansę. Nie twierdzę, że go wykorzystywałaś, nie wiem tego, ale taki obraz sytuacji rysuje mi się po przeczytaniu Twojego problemu.
Gdy Twój przyjaciel stracił już całkiem nadzieję i na horyzoncie pojawiła się jakaś dziewczyna, która mu się podoba, a też go nie odrzuca, to zaczął się do niej zbliżać.
Ty jesteś teraz o niego zazdrosna i to nic dziwnego, naprawdę:) Wcześniej jego uwaga była prawdopodobnie skoncentrowana na Tobie, a teraz już nie jest. Myślę, że albo coś do niego czułaś, kiedy byliście przyjaciółmi, ale za bardzo odpowiadało Ci, jak wtedy było i nic mu nie mówiłaś, albo podobało Ci się tylko to, że on Cię adorował i wiedziałaś, że czuje do Ciebie coś więcej, a kiedy to straciłaś, to chcesz o to zawalczyć.
Zastanów się, o co chodzi. Musisz bardzo dokładnie przemyśleć, czy chcesz go odzyskać po to, żeby znów móc patrzeć w jego rozmarzone oczy i korzystać z rad, czy też chcesz mu dać to, co on chciał dać Tobie. Czyli miłość.
Gdy prawdą jest pierwsza opisana przeze mnie możliwość, to nic nie rób. Zapomnij o nim, bo nie można tak wykorzystywać i ranić ludzi. Naprawdę. Kiedy jednak wybrałaś drugi wariant, to spróbuj z nim porozmawiać. Powiedz, że coś do niego czujesz i czekaj na jego reakcję. Nie wiadomo, co zrobi. W każdym razie do niczego go nie zmuszaj, nie popędzaj, daj czas. I nie potępiaj jego wyborów.

Jednak teraz spojrzałam na to z trochę innej strony. Bo pisząc wcześniej przyjęłam, że chcesz go odzyskać jako chłopaka, nie jako przyjaciela. Więc teraz opiszę też tą drugą możliwość.
 Gdy znów chcesz mieć w nim przyjaciela, to będzie Ci naprawdę ciężko. Dla niego Wasza przyjaźń znaczyła coś innego, niż dla Ciebie, on zapewne nadal miał nadzieję, że dasz mu tą szansę, jak pisałam wyżej. Ty nie widziałaś takiej możliwości. On prawdopodobnie cierpiał i teraz się od tego cierpienia uwolnił. Możesz z nim porozmawiać, ale nie wiem, czy to coś da. Nie możesz go do niczego zmuszać.
Tylko od Ciebie zależy, co się teraz stanie. W każdym razie przy podejmowaniu decyzji bierz też pod uwagę jego uczucia i myśli;)

Pozdrawiam,
Charlotte.

1 komentarz:

  1. Mi się udało odzyskać faceta zamawiając urok miłosny na magicznerytualy.pl

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x