środa, 1 lutego 2012

Którego wybrać?

Kochane! Przepraszam Was z powodu mojej długiej nieobecności, jednak stało się z przyczyn niezależnych ode mnie i niestety dosyć przykrych. W tym momencie jestem do Waszej dyspozycji, ale na chwilę obecną na odpowiedź na GG będziecie musiały poczekać dwa, trzy dni. Za jakiś czas, gdy wszystko wróci do normy, będę dla Was 24 godziny na dobę :)

Witam, macie świetnego bloga i nawet moge powiedzieć że kiedyś brałam udział w jego działaniu ale mniejsza w to, teraz i ja potrzebuje waszej rady bo sama już nie wiem co mam zrobić :) Mój problem polega na tym, że jest pewien chłopak nazwijmy go X i on ma brata Y , sprawa tyczy się tego że X był kiedyś z taką dziewczyną i ona go bardzo zraniła i on teraz boi się wiązać z kimś, ale nie przeszkadza mu to w tym, żeby się ze mną spotykać i w ogóle, powiemi nie raz, że chce ze mną czegoś na poważnie ale w tym samym zdaniu pisze mi, chyba że mu się coś odwidzi, więc ma potwierdzenie tego że chce ze mną być, ale zaraz pisze przeczenie tego... Ciągnie mnie do niego strasznie i chyba się w nim zakochałam, bo jeszcze jak był z tą dziewczyną to już pisał do mnie, że mu się podobam i w ogóle, ale nigdy nie umiał określić tego w 100% czy chce czy nie... Często się z nim o to kłóce i zrywamy kontakt na jakiś czas, ale wtedy jest mi strasznie przykro bo tęsknie za pisaniem z nim widywaniem sie i w ogóle, ale też nie mogę na niego wiecznie czekać.. Teraz wróćmy do pana Y czyli jego brata, jego brat jest strasznie miły, słodki i w ogóle przyjaźnie się z nim, chociaż wiem, że jest on we mnie zakochany, narobiłam mu wcześniej głupich nadziei i tak dalej, ale jakoś się potem z tego wykręciłam i powiedziałam mu co czuje do Pawła zrozumiał i zyczył nam szczęścia i wiem, że tak jest chociaż w głębi duszy on chce nadal ze mną być, bo powtarza mi to na każdym kroku, i za nim nie musze się uganiac tak jak głupia za X tylko moge zbudować z nim super związek, jednak to co czuje do X mi na to nie pozwalaa. Dziewczyny pomóżcie i powiedźcie co mam zrobić, czy dalej starać się o względy X i dać sobie spokój z Y, czy na odwót... Pozdrawiam serdecznie.

~Zagubiona :(
 


Droga Zagubiona!

Coraz częściej spotykam się z pytaniami, w których moim zadaniem jest ustalić który chłopiec będzie dla Was najlepszy. Oczywiście, mogę Wam podpowiedzieć i pokierować, ale pamiętajcie, żeby nie brać wszystkiego co napisane poniżej w stu procentach - każda z nas jest inna, każdy chłopak jest inny i w sytuacji, kiedy nie znam nikogo z Was, wybór jest bardzo ciężki. Mimo wielu przeciwności postaram się w jakimś stopniu pomóc Wam podjąć decyzję.

Pierwszy chłopak, którego mi opisałaś (X) na samym początku wzbudził we mnie podejrzenia. Podczas, kiedy był w związku z inną dziewczyną pisał Ci, że mu się podobasz. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby był sam, ale wiedział że możesz sobie w związku z jego słowami coś więcej pomyśleć i może nawet zniszczyć jego związek - to świadczy o tym, że nie myślał o tej dziewczynie zbyt poważnie. Zawsze trzeba wziąć poprawkę na to, że ludzie nie zmieniają się w ciągu minuty i prawdopodobne, że Ciebie również mógłby nie szanować. Kolejną sprawą jest to, że nie pisze Ci jednoznacznie, czego od Ciebie oczekuje. Nie jestem w stanie stwierdzić, czy naprawdę nie jest pewien swoich uczuć, czy to element 'wspaniałej' zabawy, ponieważ go nie znam - sama musisz odpowiedzieć sobie na to pytanie.

Chłopak Y pozwolił Ci odejść do swojego brata, szczerze życzył Ci szczęścia i nadal utrzymywał, że coś do Ciebie czuje - według mnie to jeden z najlepszych dowodów głębszego uczucia. Powiadają bowiem, że kochać, to czasem pozwolić komuś odejść.
 W mojej ocenie bardzo poważnie podchodzi do znajomości z Tobą i jest moim cichym faworytem.

Problemem jest fakt, że 'zakochałaś się' w chłopaku X i blokuje Ci to psychicznie możliwości na bliższe poznanie chłopaka Y. Na Twoim miejscu zastanowiłabym się, czy warto za nim biegać, podczas gdy on dotychczas nie sprecyzował swoich zamiarów. Możesz z nim szczerze porozmawiać i jeśli podczas tej rozmowy wyczujesz, że bawi go ta sytuacja - naprawdę, rozluźnij z nim kontakty. Wierzę, że trudno Ci bez rozmów z nim, jednak jeszcze nikt nikomu nie zabronił rozmowy i normalnych relacji. Prawdopodobnie nie będziesz od razu gotowa na coś więcej z chłopakiem Y, bo w końcu musisz zapomnieć o jego bracie, więc po prostu możesz mu powiedzieć, że jest dla Was cień szansy i czekanie może się opłacić.

Powyżej przedstawiłam jedynie moją własną interpretację Twojej sytuacji i uważam, że może okazać się ona trafna. Z mojej strony życzę przede wszystkim dokonania właściwego wyboru i szczęścia niezależnie od tego, co postanowisz zrobić. Możesz napisać do mnie na Gadu jak dalej sytuacja się potoczy - ale przypominam, że prawdopodobnie nie odpiszę od razu. ;)
Ściskam,
Mill

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x