poniedziałek, 6 lutego 2012

Ponowne spotkanie przyjaciela z dzieciństwa.

Hej! Po pierwsze - ubóstwiam waszego bloga, jest dla mnie bardzo pomocny, zwłaszcza jeśli chodzi o kwestie mody :) Poza tym lubię czytać wszystkie wasze notki, są bardzo ciekawe.

Mój problem dotyczy... hmm, w sumie nie potrafię go nigdzie zaliczyć. Po części dotyczy przyjaźni a po części chłopaka. No więc... Kiedy byłam mała miałam przyjaciela, Daniela. Byliśmy nierozłączni, uwielbiałam z nim spędzać czas. Niestety tak się złożyło, że musiał się przeprowadzić. Po jego przeprowadzce widziałam go może jeszcze ze dwa razy, później już nigdy się nie spotkaliśmy. W zeszłym roku do mojego gimnazjum przyszli nowi uczniowie (pierwszoklasiści) i Daniel ku mojemu zaskoczeniu był wśród tych nowych uczniów. Nie poznałam go od razu, zorientowałam się, że to on dopiero kilka miesięcy temu, chyba w maju. Wszystko się zgadza - imię, nazwisko, dzielnica do której się przeprowadził. Poza tym poznaję jego oczy. Od początku zeszłego roku wiedziałam, że już je gdzieś widziałam... Pozwolę sobie opisać kilka incydentów:
1. W zeszłym roku wchodziłam do szkoły akurat wtedy, kiedy był dzwonek na przerwę. Zauważyłam, że on i jego kumple wychodzą z klasy jednak Daniel mnie nie zauważył. Dopiero chwilę później jeden z jego kolegów mnie zobaczył, pobiegł do niego, zaczął go szarpać za koszulkę i mamrotał coś w stylu `Patrz kto idzie, patrz kto idzie!`.
2. W październiku szłam do koleżanki i pech chciał, że akurat wpadłam na niego i jego kolegów jak wracali z boiska. On mnie zauważył i razem z kolegami zaczęli gwizdać i rzucać teksty w stylu `Ale fajnaaa!` (wnioskuję, że do mnie bo na ulicy nie było żadnej innej dziewczyny ;d).
3. Jakiś tydzień temu przechodziłam obok nich na przerwie, on szybko szturchnął kumpla który później zawołał mnie po nazwisku (innym razem Daniel sam zawołał mnie po imieniu).
Oprócz tego ciągle się na mnie patrzy, czasem jego kolega mnie przedrzeźnia jak coś powiem. Chciałabym odnowić przyjaźń, wydaje mi się, że on mnie rozpoznał ale nie wiem jak zagadać, boję się, że może jednak mnie mnie poznał. Kiedyś próbowałam mu coś napisać ale rozmowa totalnie się nie kleiła więc to olałam. Co mam robić, co o tym myślicie?
~liaa, 15 lat.

przeczytałam, że mój problem został już przydzielony... chciałam jeszcze tylko dodać dzisiejszy mały incydent do tych, które podałam w pierwszej wiadomości.

więc... siedziałam na przerwie razem z koleżankami. Daniel akurat miał lekcje w klasie obok i siedział razem ze swoimi kumplami. spokojnie sobie gadałyśmy o jakichś pierdołach aż tu nagle jedna z nas dostała w głowę papierową kulką :D okazało się, że rzucił ją Daniel i w zasadzie to ja byłam celem xd przez całe 20 minut się rzucaliśmy tymi kulkami i on ciągle się na mnie gapił, na żadną inną dziewczynę. kilka razy udało mi się do niego uśmiechnąć, w sumie on też raz się do mnie uśmiechnął. ja już totalnie nie wiem co mam robić.

dzięki wielkie jeszcze raz dziewczyny, uwielbiam was <3 w ogóle jakoś tak lepiej mi się od razu zrobiło i nie mogę się już doczekać aż któraś z was mi odpisze. dziękuję! :3
~liaa.


Kochana!
Może na samym początku napiszę, że moim zdaniem Daniel Cię poznał. Może nie od razu, ale raczej poznał, wie, że jesteś jego przyjaciółką z dzieciństwa.
Daniel próbuję za wszelką cenę zwrócić na siebie Twoją uwagę. Wiedzą o Tobie jego koledzy, co przy większej ich ilości potrafi być naprawdę męczące, wiem coś o tym;) Jego kumple nie dość, że coś o Tobie wiedzą, to jeszcze zwracają na Ciebie uwagę i to tak, żebyś wiedziała, że chodzi właśnie o Ciebie. Co on mógł im o Tobie powiedzieć? Mógł im zwyczajnie jedynie zwrócić na Ciebie uwagę, rzucić coś w stylu: ‘O patrzcie, jaka fajna dziewczyna.’ I oni wiedzieli, co zrobić z resztą;)  Ale jest też możliwość, że powiedział im o tym, że jesteś jego przyjaciółką z dzieciństwa. Tego nie wiem. W każdym razie faktem jest, że wszyscy zwracają na Ciebie uwagę.
Uważam też, że on chciałby jakoś odnowić z Tobą ten kontakt. Tylko że piszesz, że próbowałaś, ale z rozmowy nic Wam nie wyszło. Hmm… A kiedy do niego pisałaś? Może wtedy jeszcze nie wiedział, kim jesteś i nie zwrócił na Ciebie uwagi? A może dopiero po tym zdarzeniu Cię zauważył, rozpoznał i zaczął zachowywać się tak, jak teraz?
Co robić?
Jeśli Ci się podoba, co mogę też wnioskować z wiadomości, to olej jego kumpli (potrafią być denerwujący) i weź się do roboty, pokaż mu, że jest coś na rzeczy. Jeśli on nadal będzie się tak zachowywał po tym, jak zwróciłaś na niego taką uwagę, to znaczy, że jest strasznie dziecinny i ja bym sobie nie zawracała nim głowy.
Jeśli chcesz odnowić Waszą przyjaźń, to przestań się z nim bawić, tylko podejdź do niego i na spokojnie, w cztery oczy wszystko powiedz. Spytaj, co ma na celu jego zachowanie, czy Cię pamięta, to tak dla formalności, i czy chce odnowić przyjaźń. Od jego odpowiedzi powinnaś uzależnić swoją decyzję co do niego.
Gdy jednak nie chcesz odnawiać przyjaźni i nie chcesz niczego więcej od Daniela, to nie zwracaj na niego uwagi, a kiedyś powinno mu się to znudzić i wtedy przestanie.
Pozdrawiam serdecznie,
Charlotte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x