niedziela, 11 marca 2012

Dwóch chłopaków mnie podrywa.

Hej! Mam problem z kategorii chłopcy. Chodzę do 1 gimnazjum i w mojej klasie jest takich dwóch chłopaków z którymi też chodziłam do podstawówki. Najpierw może opowiem o tym pierwszym. Nazwijmy go X. X cały czas mnie podrywa. Co dokładnie robi? Cały czas chcę pisać ze mną sms'y, liściki, siada blisko mnie, uśmiecha się do mnie itd. I już kilka razy różne osoby do mnie podchodziły i mówiły, że X mnie cały czas podrywa. I to już tak trwa od lutego. Nawet w marcu mi wyznał, że mu się podobam. Ja nic z tym nie zrobiłam i on się na mnie obraził i pogodziliśmy się za miesiąc. Jest też drugi chłopak, nazwijmy go Y. Właśnie Y był wśród niektórych osób co do mnie podeszły i powiedziały, że X mnie cały czas podrywa. I sprawa z Y wygląda tak, że on mnie podrywa tylko jak w pobliżu nie ma jego najlepszego kumpla (który jest o rok starszy). Np: w sobotę były urodziny takiej dziewczyny i on mnie na nich cały czas podrywał bo nie było tam jego kumpla. Do Y przez długi czas czułam coś więcej i teraz czasem mam wrażenie, że to uczucie wraca. Ale problem z Y polega na tym, że on jest trochę podrywaczem. I właśnie chłopak X jest cały czas zazdrosny o Y i już kilka razy mnie pytał czy z nim jestem. Odpowiadałam mu, że nie. Ale pomimo tej zazdrości X i Y są bardzo dobrymi kolegami. I właśnie niedługo robię ognisko (18.06) i zaprosiłam ich obu i raczej przyjdą. No i właśnie nie wiem co robić bo podsumowując do X nie czuję nic, ale nie chciałabym stracić bardzo dobrego kolegi. A do Y czuje czasami coś więcej niż koleżeństwo. I raczej jakbym miała wybierać to chciałabym być z Y. Nie wiem co robić, pomocy :(

~Ewa


Droga Ewo!
W swojej wiadomości zawarłaś wiele informacji dotyczących tych dwóch chłopców, co naprawdę wiele mi ułatwi w ocenieniu sytuacji. Zacznijmy od tego, że to dobrze, że znasz kolegów dość długo. Możesz bardziej dokładnie przyjrzeć się ich zachowaniu i ocenić, który naprawdę jest wart uwagi. Pamiętaj, że każdy w towarzystwie zachowuje się inaczej - co z resztą widać w przypadku chłopaka Y. 
W przypadku chłopaka X wiesz dokładnie na czym stoisz. On podrywał Cię i czuł coś do Ciebie już od dłuższego czasu, a jeśli do tej pory nie poddał się to oznacza, że naprawdę się mu podobasz. Ponadto trzeba zaznaczyć, że wyznawanie uczuć przychodzi facetom bardzo ciężko, więc musimy docenić jego słowa :) Z drugiej strony zastanów się, dlaczego do tej pory nie nastąpiły między wami jakieś głębsze relacje? Skoro wiesz o jego stosunku do Ciebie tak długo i nic z tym nie zrobiłaś, to musi coś oznaczać. Rozumiem to, że nie chcesz stracić dobrego kolegi, ale czy to jedyny powód, dla którego nie wiążesz się bliżej z X? Wszak związek z innym chłopakiem nie skreśla od razu przyjaźni z innym.
Napisałaś też, że gdybyś miała wybierać, to wolałabyś być z Y. Jedną z przyczyn może być fakt, że kiedyś już byłaś w nim zadurzona, a śmiało mogę stwierdzić, że nie da rady do końca wymazać pewnej części uczuć do danej osoby, choćby nie wiem jak bardzo chciało się to uczynić. Sprawa byłaby prostsza, gdyby ten chłopak nie był podrywaczem, bo w gruncie rzeczy nie wiesz, jak długo moglibyście być razem. Intrygujący jest też fakt, że Y podrywa Cię tylko wtedy, gdy nie ma w pobliżu jego kolegi. Może to powinno dać Ci do myślenia? Wydaje mi się, że ten chłopiec ukrywa przed kolegą to, że mu się podobasz, co jest jak dla mnie dość dziwne. Czy w związku nie powinno być odwrotnie? Cóż, sądzę, że nie powinien wstydzić się tego, że chce czegoś więcej w relacjach z Tobą.
Pamiętaj też o tym, że czasami warto dać szansę nawet tej osobie, do której początkowo nie czuje się wielkiej miłości. To przychodzi z biegiem czasu i może Cię bardzo zaskoczyć. Podsunęłam Ci kilka spostrzeżeń dotyczących obydwu chłopców, ale nie mogę zadecydować, który z nich jest lepszym kandydatem na potencjalnego chłopaka. Musisz przemyśleć to dokładnie, a do ogniska masz jeszcze tydzień, więc na pewno coś wpadnie Ci do głowy. Pamiętaj, że nie musisz już teraz mieć chłopaka i znaleźć wielkiej miłości, na nią będziesz miała jeszcze dużo czasu i nie zraź się, jeśli coś nie wypali. W końcu żyje się raz i trzeba próbować czerpać z tego życia jak najwięcej!

Życzę udanego ogniska i pozdrawiam, 
Littles.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x