piątek, 2 marca 2012

Mój chłopak ma zmienne humorki.

Hej, mam nadzieje ze ktos zauwazy ten komentarz. moja opowiesc zalicza sie do kategorii chlopcy. otoz. mam chlopaka jestem w stalym zwiazku od8 miesiecy, kocham go ale denerwuje mnie w nim kilka rzeczy. mianowicie to ze jest chamowaty, potrafi powiedziec mi spier... i inne przykre slowa. nie odpisuje mi na smsy nie odzywa sie a jesli juz to z wielkim wyrzutem ze jestem natretna. rzadko mi tez mowi ze mnie kocha ale jak juz jestesmy razem, to tuli mnie do siebie, ma zmienne humorki zalezy co mu odbije, widujemy sie na weekendy, bo on jest na rozjazdach,ma taka prace, nie chce zeby mnie tak traktowal. martwie sie tym wszystkim.

~Basik


Droga Basik!

Rzeczywiście, Twoja sytuacja nie jest zbyt ciekawa. Czy to nie dziwne, że chłopcy mają takie zupełnie „babskie wahania nastrojów”? :)

Oczywiście moja rada będzie dotyczyła rozmowy z chłopakiem. Jeśli nie powiesz mu na spokojnie jak się czujesz, co Ci przeszkadza, to nie ma żadnych szans, żeby on sam domyślił się, że coś jest nie tak, a co za tym idzie – nie ma żadnych szans na jakiekolwiek zmiany. Musisz dokładnie wyjaśnić mu, że chciałabyś, żeby okazywał Ci częściej swoje uczucia, bo czujesz się odrzucona, niepotrzebna. Że wystarczy, aby czasem zadzwonił do Ciebie tylko po to, by usłyszeć Twój głos. Możesz wymienić mu parę przykładów takich małych drobiazgów, które sprawiłyby Ci przyjemność, a jego nie kosztowałyby zbyt wiele (nie mówię tu o przedmiotach, tylko właśnie o przytulaniu, rozmowach itp.).  Jednak pamiętaj, że często jest tak, że wina leży po obu stronach. Chłopak mówi Ci, że jesteś natrętna. Zastanawiałaś się kiedyś czy tak nie jest? Ja wiem, że kiedy kogoś lubisz, to palce same jakoś tak się poruszają, że piszesz do niego sms-a, ale czy tego nie jest za dużo? Nie możesz zbyt wszystkim się przejmować, musisz dać facetowi odetchnąć. Czasami nawet odpoczynek od drugiej połówki jest wręcz wskazany. Spotkaj się z przyjaciółkami, wyjdź na zakupy, zajmij się rodzeństwem – zrób cokolwiek, żeby oderwać się od myśli o Waszym związku.

Myślę, że jeśli Twój chłopak zastosuje się do Twoich próśb, a Ty odpłacisz tym samym – świetnie, Wasze relacje na pewno się poprawią. Ważne jest jednak, aby w tych zachowaniach wytrwać przez długi czas, bo zmiana na tydzień nie da żadnego efektu.

Gdyby jednak stało się tak, że po przeprowadzonej rozmowie i po Twoich staraniach ze strony chłopaka nic się nie zmieni, myślę, że warto byłoby zastanowić się czy on na pewno na Ciebie zasługuje. Przecież ogólnie wiadome jest, że miłość wymaga poświęceń od obu stron, nie tylko od Ciebie. Pamiętaj, że to, że jesteście w związku od 8 miesięcy nie oznacza, że jesteście na siebie „skazani” do końca życia. Może Wasze uczucia wygasły, a jesteście ze sobą tylko z przyzwyczajenia. Przemyśl to, kochana!

Pozdrawiam i mimo wszystko trzymam kciuki za Wasz związek,
kasiajonas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x