środa, 7 marca 2012

Ona chce nas rozdzielić.

Cześć, drogie dziewczyny! Mam problem i szukam pomocy ;|.
 Nie dawno, na festynie, poznałam pewnego chłopaka. Jak się potem okazało, to był kuzyn mojej najlepszej przyjaciółki. Jakoś tak wyszło, że się sobie spodobaliśmy. Dużo gadaliśmy, zaczepialiśmy się i przytulaliśmy. Wtedy właśnie zrozumiałam, ile może dać zwykłe przytulenie ;)). Dwa dni później w szkole opowiedziałam o tym zaufanej koleżance, która kiedyś miała okazję poznać tego chłopaka. Wyznała mi, że jest o niego zazdrosna (mimo że sama ma już jeden obiekt westchnień) i że to nie fair, że takie coś spotkało mnie. Wypytywała mnie o niego, jednak chciałam, żeby dała sobie spokój. Cały dzień chodziła jak rozjuszona osa. Oprócz tego jest zazdrosna o moją najlepszą przyjaciółkę, gdyż dawniej spędzały z sobą każdą wolną chwilę, ale kiedy ta zazdrośnica zmieniła się na gorsze, przyjaciółka zaczęła więcej czasu spędzać ze mną (no i dłużej się znamy). Ta zazdrosna dziewczyna to typowa tapeciara, ciągle nosi ze sobą kilka lusterek i poprawia makijaż niemal na każdej lekcji. Co mam z nią zrobić, żeby odwaliła się od tego chłopaka? No i żeby przestała być zazdrosna? Bo ona jest zazdrosna o każdego kolesia, który spodoba się mnie albo przyjaciółce, i za wszelką cenę próbuje go odbić, choć sama odrzuca wiele naprawdę fajnych facetów.
 Czekam na odpowiedź i bardzo o nią proszę! Bo już nie wiem, co robić...

 ~Qui


Kochana!
Nie rozumiem, czemu jej powiedziałaś, że ten chłopak Ci się podoba. Skoro wiesz, że jest zazdrosna o Twoją przyjaciółkę, to nie podejrzewałaś, że będzie próbowała odbić Ci faceta? Sama pisałaś, że jest zazdrosna także i o chłopaków, więc tym bardziej nie rozumiem…
Ale dość tego, nie da się niestety zmienić tego, co już się stało, teraz trzeba zająć się przyszłością.
Co powinnaś zrobić? Posłuchaj. Skoro ta dziewczyna jest taka, jak ją opisujesz, to fajny chłopak nie powinien się nią zainteresować. Miała już kiedyś okazję go poznać i skoro od tamtej pory nie są parą, to myślę, że nie powinnaś czuć się zagrożona. Jeśli facet jest warty uwagi, to nie pójdzie za nią tylko dlatego, że ona tego chce. A jeśli tak się stanie, to wniosek jest prosty – nie jest Ciebie wart i najlepiej będzie, jeśli o nim zapomnisz;) Jednak uważam, że skoro Tobą jest zainteresowany, a ją zdążył już poznać, to Ty masz dużo większe szanse, niż ona. Jakkolwiek by się nie starała.
Jej zainteresowania tym chłopakiem nie da się tak po prostu wykasować. On musi się jednoznacznie zadeklarować, że woli Ciebie, nie wdawać się w jej gierki i powinna dać spokój. Chyba że nadzwyczaj zależy jej na tym, żeby zepsuć Waszą relację. Zazdrość jej minie, jak dorośnie, a do tego chyba jeszcze długa droga, niestety;)
Najgorsze, co możesz zrobić, to z nią otwarcie walczyć. Nie pokazuj się jej specjalnie z tym chłopakiem, nie opowiadaj o nim, nie rozjuszaj jej jeszcze bardziej, bo nie wiadomo, do czego może być zdolna. Bądź spokojna i nie przejmuj się nią, tylko zajmij nim :)
Masz olbrzymią nauczkę na przyszłość. Nie wolno opowiadać komuś, kto nie jest naprawdę zaufany o takich sprawach, bo widzisz, do czego może dojść. Zamiast zajmować się chłopakiem i cieszyć z tego, co się między Wami dzieje, Ty przejmujesz się nią i tym, że może wszystko popsuć. Powinnaś razem z przyjaciółką jak najbardziej od niej odsunąć i nie utrzymywać  bliższych kontaktów, żeby unikać tego typu sytuacji.
Życzę powodzenia ;)
Charlotte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x