wtorek, 27 marca 2012

Przez byłego chłopaka boję się, że inny mnie skrzywdzi.

Witam! Świetnie, że Wróciłyście ;-) Potrzebuję pomocy. Nie wiem, czy ten temat był poruszany, ale spróbuję Wam go przedstawić. Mam 16 lat i rok temu zerwałam z chłopakiem po 2 latach związku. Niby nic wielkego, ale dwa miesiące później dowiedziałam się, że on nigdy mnie nie kochał. Umawiał się ze mną tylko po to, żeby mnie przelecieć, a kiedy stwierdził, że mu się to nie uda, zaczął mnie zdradzać. Od tamtego czasu wszystko się zmieniło. Pół roku po zerwaniu zakochałam się w innym chłopaku. Problem w tym, że nie potrafię powiedzieć mu tego. Kiedy myśle o wyjawieniu mu tej prawdy, czuję taką blokadę i różne myśli chodzą mi po głowie. Po prostu się boję. Na początku myślałam, że boję się jego reakcji, ale jednak chodzi o coś więcej. Boję się, że mnie skrzywdzi, wykorzysta moje uczucia. Z drugiej strony uspokajam siebie, myśląc, że on może nie jest taki. I wtedy przypominam sobie o moim byłym, o którym też myślałam, że nie chodzi mu tylko o jedno i myliłam się. Martwię się, że każdego będę tak porównywała do mojego ex i nigdy nie będę miała szczęścia w miłości. Wszędzie szukałam pomocy i jedyna nadzieja to NBS. Błagam, Pomóżcie! :-(

~Meggan237



Kochana Meggan!
Twoja sytuacja jest faktycznie trudna, bo to, co zrobił Twój były chłopak, jest po prostu szczytem bezczelności (lub jakkolwiek by to można było inaczej nazwać). Zagrał na Twoich uczuciach, co oczywiście zostawiło uraz w Twojej psychice. Ciężko będzie Ci zaufać drugiemu mężczyźnie po tym, co przeszłaś, jednak należy pamiętać, że nie każdy facet jest taki. Po jednych widać do czego dążą, drudzy doskonale kamuflują się ze swoimi zamiarami, a pozostali wcale nie myślą tylko o jednym. My dziewczyny mamy małe szanse, aby odczytać ich prawdziwe zamiary, kiedy wpadniemy po uszy w miłości. 
Przede wszystkim musisz wyczyścić umysł z myśli, które sprawiają Ci ból. Nie jest łatwym zapomnieć o tym, co Ci zrobił tamten chłopak, ale postaraj się nie podstawiać każdego innego w jego miejsce. Poza tym przypomnij sobie, czy w ciągu Waszego związku nie zauważyłaś żadnych oznak tego, że zależało mu na zbyt intymnej relacji. Zauroczona nim mogłaś przeoczyć to, co teraz świadczyłoby o cechach odkrywających jego prawdziwe oblicze. 
Nie zawarłaś w swoim pytaniu informacji, czy znasz już chłopaka, w którym zakochałaś się po zerwaniu. Pomogłoby to trochę, ale nawet bez tego damy sobie radę ;) Jeśli go znasz, a przynajmniej spędziłaś w jego towarzystwie trochę czasu, to spróbuj zanotować w pamięci czy w towarzystwie Twoim lub innych dziewczyn nie zachowywał się dziwnie. Jeśli był speszony czy nieśmiały, to nie świadczy o nim źle. Gorzej byłoby, gdyby nadmiernie okazywał swoją męskość (w każdym tego słowa znaczeniu) i zbyt nachalnie postępował w stosunku do koleżanek. Mam nadzieję, że każdy widzi mniej-więcej oczami wyobraźni, jak to mogło się objawiać. Jeśli natomiast nie miałaś przyjemności bliżej zapoznać się z nim, to wyjawianie mu swoich uczuć nie będzie dobrym startem znajomości. Nie wiem, w jakich okolicznościach możesz go spotkać, ale zanim znów się mocno zakochasz, to postaraj się jak najlepiej poznać to, jak zachowuje się w towarzystwie, a jak na osobności. To wiele może zdziałać i powiedzieć o danej osobie. Pamiętasz, jak wspomniałam o cechach Twojego byłego chłopaka, które mogłyby odkrywać jego zamiary? Jeśli takie znalazłaś, to postaraj się sprawdzić, czy pasują do Twojego aktualnego obiektu westchnień.

Pamiętaj też, że nie każdy chłopiec myśli tylko o tym, żeby Cię wykorzystać. Prawda jest taka, że jest ich zdecydowana mniejszość, a jednak doskonale psują wizerunek mężczyzn w naszych oczach. Musisz spróbować zaufać ponownie, bo jeśli sama nie pokonasz tego lęku, to nie dasz szansy prawdziwej miłości, która w każdej chwili może zapragnąć zapukać do Twoich drzwi. Pamiętaj, że zawsze jesteśmy z Tobą i w razie jakichkolwiek problemów możesz zwrócić się do nas o pomoc! Trzymam kciuki za to, aby udało Ci się osiągnąć to, o czym marzysz ;)

Littles.

1 komentarz:

  1. wtf... związek w wieku 13 lat tylko po to żeby dziewczynę przelecieć?

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x