czwartek, 15 marca 2012

Przyjaciółka odsunęła się ode mnie.


hej mam na imie Amelia w zeszlym roku zakolegowałam sie z dziewczyna z rownoleglej klasy potem zaczełysmy sie przyjaznic , bylo super nikt nie rozumial mnie tak jak ona , wakacje spedzołyśmy dosłownie razem kazdy dzien .We wrześniu byl jakis koncert i ja na niego poszłam , poznałam wiele nowych osob bylo super , potem zaczełam sie z nimi spotykac , ale dla gabi ciagle miałam czas , po jakims tyg. ona zaczeła sie ode mnie osuwac , a potem nawet odzywac . Jest juz marzec , a ja nwet nie zamieniłam z nia słowa , nie wiem o co jej nawet chodzi  , nie mam pojecia , dlaczego jak ja do niej cos mowie to ona odwraca wzrok i odchodzi , nawet sie nie odzywa. Jest mi trudne tym bardziej , ze w klasie nie mam zadnej kolezanki , bo w klasie jest tylko 5 dziewczyn , kazda chwile zpedzam sama , co robic , jak ja odzyskac , jak z nia porozmawiac ? teraz jestesmy w 3  gim .  Probowałam jakos sie z nia umowic , zeby to wyjasnic ,ale ona odchodzi  bez słowa i nic nie mowi  :((( Co robic , pomózcie :((
~Amelcia


  

Kochana!
 Może poświęcałaś jej za mało czasu? Wiem, że uważałaś, że cały czas masz go dla niej tyle samo, jednak jej zachowanie pokazuje, że się myliłaś. Czasem nieumyślnie kogoś ranimy.. Sytuacja jest trudniejsza, ponieważ dziewczyna nie chce z Tobą rozmawiać. Napisz do niej list. Wyjaśnij w nim wszystko. Przeproś za swoje zachowanie, powiedz, że jest dla Ciebie najważniejsza i chwilowo "zbłądziłaś", jednak bardzo chcesz, żeby między Wami było normalnie. Kopertę podrzuć jej na przerwie albo po prostu zaadresuj ją do niej.:)
 Pokaż jej, że nadal Ci zależy. Zapytaj po prostu, czy spotka się z Tobą. Może ma niedługo urodziny? Wypraw jej przyjęcie, kup jakiś fajny prezent. Postaraj się jakoś zwrócić jej uwagę.:)
 Może dziewczyna była zazdrosna o nowe towrzystwo? Zapytaj, czy spotkacie się wszyscy razem. Może idźcie na jakiś koncert, tam gdzie wszystko się zaczęło? Niech przyjaciółka nie czuje, że jest przez Ciebie pominięta.:)
 Czasem jest tak, że ktoś naprawdę nie chce z nami rozmawiać, chociaż nie znamy powodu. Podejdź do niej, albo napisz i zapytaj o co chodzi. Powiedz, że nie wiesz, dlaczego się tak zachowuje i jest Ci bardzo przykro, bo zależy Ci na Waszej przyjaźni. Może koleżanka myśli, że dobrze wiesz co się dzieje i nie próbujesz tego naprawić. Pokaż jej, że tak nie jest!:)
 Daj jej trochę czasu. Nie można na siłę zmuszać kogoś do wybaczenia. Nieraz taką z pozoru błahą rzeczą możemy skrzywdzić kogoś naprawdę mocno. Dlatego nie rezygnuj, nadal podtrzymuj pokazywanie jej, że Ci zależy, jednak odpuść jej trochę i nie bądź natrętna. Niech widzi, że potrafisz dać jej czas, także rozumiesz jej potrzeby.
 Czasem takie rozstanie jest dobre. Zastęsknicie trochę za sobą, od nowa zbudujecie Waszą przyjaźń. Nie przejmuj się za bardzo.:)
 Jeśli nic nie będziesz mogła zrobić, odpuść sobie. Wokół Ciebie na pewno jest wielu ludzi, z którymi możesz fajnie spędzić czas. Zacznij zagadywać innych, uśmiechaj się, bądź miła. Po jakimś czasie na pewno nie będziesz siedziała sama na przerwach.:) Możliwe, że po takiej rozłące koleżanka zatęskni za Tobą, zobaczy, że potrafisz sobie poradzić bez niej i wszystko wróci do normy.:)
 Cierpliwość to podstawa. Nie możemy kogoś zmuszać do jakiejś rzeczy. Uczucia to delikatna sprawa i każdy musi uporać się z nimi we własnym zakresie. Dlatego cierpliwe czekaj, aż dziewczyna się określi. Interesuj się też innymi rzeczami, ta sprawa nie może Cię przecież pochłonąć! Czasem właśnie tak w życiu jest. Jedni przychodzą, drudzy odchodzą. Głowa do góry, nic nie dzieje się bez powodu!;)
 Mam nadzieję, że jakoś sobie poradzisz, a moje rady będą dla Ciebie przydatne. Trzymam za Ciebie kciuki!
 Margaret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x