niedziela, 15 kwietnia 2012

Jak się z nim zakumplować?

Napiszcie proszę o tym, jak zakumplować się z chłopakiem, ale aby nie myślał, że się w nim zakochałam i że go podrywam xD Jak możecie to nie przepisujcie mojego pytania, tylko napiszcie po prostu taką poradę :)

~Anna


Droga Anno,
zdecydowałam, że po prostu odpiszę Ci na pytanie. Co prawda nie podałaś żadnych szczegółów, ale to szczegół ^^.
 Pytasz, jak zakumplować się z chłopakiem. A na dodatek, jak to zrobić, żeby nie zauważył, że się w nim bujasz/podoba Ci się..
Po pierwsze: ważne, czy go znasz. Ale wnioskuję, że raczej tak (mogę się mylić). Zagadanie to pierwszy krok, przy którym jest największy stres. Dwa wyjścia: poznać się twarzą w twarz lub przez internet. Z tym drugim nie powinnaś mieć kłopotu, więc przejdę do opcji numer jeden - jeżeli będziesz odkładać zagadanie na jutro, na jutro i jeszcze raz na jutro, nigdy Ci się nie uda. Po prostu to zrób, podejdź. Już samo podejście to połowa sukcesu. Odetchnij, pomyśl "Kurczę, ja się stresuję, a to przecież zwykły człowiek.. taki jak ja, tyle, że innej płci! Przecież dużo osób wstydzi się podejść, mogę być inna! Przełamię się. To nic wielkiego, jedna, krótka rozmowa. Jeśli się pomylę, przejęzyczę - to co? Przecież mam prawo do błędu, jestem tylko człowiekiem."
Temat do rozmowy? Warto poszukać w spisie notek, gdzieś o tym wspomniano. Nie będę się na ten temat rozpisywać, bo pytanie jest inne.
Krokiem drugim jest zakolegowanie się. Jeśli myślisz, że kiedy dziewczyna chce pogadać z chłopakiem, to jest to flirt - ależ skąd, jesteś w błędzie. To, że osoby o przeciwnej sobie płci ze sobą rozmawiają, to nie znaczy od razu, że ze sobą są.

Chłopcy, jak to chłopcy (choć nie wszyscy) wolą towarzystwo chłopaków. Za żadną cenę nie próbuj się do nich dopasować. Najważniejsze to być sobą. Jeśli zależy Ci, by znaleźć z nim wspólny język - dowiedz się, co go interesuje. Możesz przeprowadzić z nim rozmowę nt. hobby, zainteresowań, albo popytać wspólnych znajomych. Poczytaj kilka artykułów na dany temat, np. piłka nożna. Nie wgłębiaj się w jego tajniki, jeśli nie masz na to ochoty. Nic na siłę, a ogólne informacje znać warto. Przy następnym spotkaniu porozmawiajcie np. o ulubionym zespole piłkarskim. Jest to temat "wdrążający", jeśli chłopak poczuje, że da się z Tobą pogadać - zainteresuje się Tobą i zazna chęci do dalszej znajomości. Potem powinno pójść gładko - tematów jest wiele, chociażby głupia pogoda..
-"Jeju, leje i leje, nic się nie da robić.. nudy!"
-"Nieprawda! Możesz tak na przykład do mnie wpaść, obejrzymy coś fajnego i nie będziemy się nudzić ;)".
..czy też lekcje, zajęcia..
-"Mam test z matmy. Ta babka przesadza, w kółko kartkówki, chyba myśli, że jej przedmiot jest najważniejszy".
-"Pomóc Ci? Jestem z tego dobry".
..a może tradycyjnie muzyka?..
-"Kawałki Slash'a są odjazdowe, słuchałeś? Uwielbiam ''By the Sword".
-"Oo, widzę że fanka? Też słucham!"

Jeszcze raz przejdę do tego tematu: dlaczego niby chłopak ma myśleć, że się w nim zakochałaś? Wybij to sobie z głowy. Przyjaźń pomiędzy boys and girls istnieje, uwierz. Nie musisz od razu flirtować, wyznawać miłości, a na pewno będzie dobrze. Odwagi, przekonaj się sama! :)
Pozdrawiam i powodzenia, Anno.
Tincia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x