sobota, 14 kwietnia 2012

Jak wykonać pierwszy krok?

Cześć dziewczyny, chciałam się Was poradzić w kwestii chłopców. Otóż, spodobał mi się taki jeden, nazwijmy go tradycyjnie X. Spotykamy się raz w tygodniu w stadninie, więc przynajmniej wiem, że mamy wspólną pasję, a tak to niewiele mam informacji na jego temat :). Jest trochę starszy, 3 lub nawet 4 lata (ja mam 16 lat). Rzadko ze sobą gadamy, a właściwie w ogóle, ale wygląda na miłego i rozsądnego chłopaka, a przynajmniej tak wywnioskowałam z jego rozmów z instruktorem. Ostatnio miałam bardzo dobrą okazję, żeby do niego zagadać, ale stchórzyłam i teraz bardzo tego żałuję. Z reguły jestem nieśmiałą osobą, szczególnie w stosunku do chłopców, dlatego kiedy na niego patrzę i on w tym momencie odwróci głowę w moją stronę, albo chociaż ją trochę przechyli (niekoniecznie wtedy patrzy na mnie), to od razu sama uciekam wzrokiem. Wstydzę się też obdarowywać go jakimiś uśmiechami. Boję się, że wtedy źle o mnie pomyśli, jak o jakiejś wariatce, albo zakoduje sobie, że ja "to ta, co się na mnie dziwnie gapi". Nie zawsze mam okazję, żeby zagadać do niego sam na sam, bo zazwyczaj wokół jest trochę ludzi i czuję się niezręcznie. W dodatku ani ja, ani on nie przyjeżdżamy sami do stadniny, więc ta nieśmiałość jeszcze bardziej się we mnie potęguje, bo wiem, że ktoś kogo znam będzie za mną łaził i widział, co robię (czyli "podchody" do tego chłopaka :) ). Mam nadzieję, że pomożecie mi jakoś... :)

~Merry


Droga Merry,
Wiele dziewczn zastanawia się, nad tym jak wykonać ten pierwszy krok i zainteresować sobą chłopaka. Co tydzień spotykacie się w stadninie, oboje kochacie konie, czegóż chcieć więcej? Uśmiechaj się do niego ciepło, ale nie narzucaj się i nie podążaj za nim wzrokiem przez cały czas. Zerknij raz i utrzymaj kontakt wzrokowy. To o wiele lepsze niż nerwowe spojrzenia czy ciągłe wgapianie się w niego. Piszesz, że często przebywasz w większym gronie i on również, więc nie masz możliwości rozmowy sam na sam. Spójrzmy na dobre strony tej sytuacji. Spróbuj poznać jego znajomych. Na pewno szepną mu dobre słówko o Tobie i Cię przedstawią. Możesz też popytać swoich znajomych czy ktoś go nie zna. Przyjżyjcie się wspólnie jego jeździe. Ktoś odważniejszy z Twojej grupy na pewno zamieni z nim kilka zdań. Możecie wybrać się grupą na ognisko czy pizzę i zaproście obiekt Twoich westchnień. W końcu to zlot miłośników jazdy konnej. Jeśli mimo wszystko nadarzy się okazja by porozmawiać z nim oko w oko wykorzystaj ją w pełni. Możesz podejść do jego konia i zadać kilka pytań, rzucić w sklepiku kilka słów na temat nowych pysznych drożdżówek lub popatrzeć jak jeździ. Tematów do rozmowy jest wiele, a okazji do jej rozpoczęcia też z pewnością niemało Po wymianie kilku zdań nigdy nie zapomnij się przywitać i uśmiechnąć. Chłopak zapamięta Cię jako miłą i sympatyczną dziewczynę. Nie przejmuj się jeśli coś pójdzie nie tak. Każdemu zdarzają się małe wpadki. Nie traktuj tej rozmowy jak test, którego niezdanie skazuje na wieczną porażkę. Raz się uda, a raz nie. To ma być zabawa. Na początku bardzo będziesz przeżywać pierwsze rozczarowania, ale po jakimś czasie przełamiesz swoją niesmiałość. W grupie ludzi łatwiej się otworzyć i tego Ci życzę. Trzymam mocno kciuki i do boju!
~Paperladise

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x