czwartek, 12 kwietnia 2012

Przyjaciółka nie pozwala mi ubierać się tak samo.


Cześć! Już od ponad miesiąca przeglądam Waszego bloga, jednak nie udało mi się znaleźć konkretnej odpowiedzi na moje pytanie, a mianowicie:
Co zrobić, jeśli kumpela "nie pozwala" mi nosić ubrań tej samej firmy albo słuchać podobnej muzyki. Mówi, że jeżeli ubiorę się w to samo, koniec ze znajomością. Przez to mam małe pole manewru i ubierając się codziennie rano, myślę, czy zakładając dane ubranie/dodatek nie narażę się koleżance.
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam całą Załogę!
~Tracce


Kochana!
 Myślę, że sytuacja nie jest normalna, ponieważ dziewczyna nie ma firmowych ubrań na wyłączność. Są one dostępne w sklepach dla wszystkich i koleżanka zachowuje się absurdalnie zakazując Ci ich nosić.Powinnaś jej wytłumaczyć, że każdy może nosić to, na co ma ochotę, a jeśli Twoja kumpela chce być oryginalna, niech próbuje ubrać się w jakiś nietypowy sposób, łącząc style, a nie wyznaczając, co możesz nosić, a czego nie. Powiedz także, że macie podobny styl, przyjaźnicie się, dlatego z pewością macie wiele wspólnych cech. Wyjaśnij, że lubisz podobną muzykę, podobają Ci się podobne ubrania, po prostu taka już jesteś. Jako przyjaciółka, dziewczyna powinna się cieszyć, że ma bliską osobę, z którą może zachwycać się najnowszymi kawałkami ulubionego zespołu, czy kupować takie same bluzki, które założycie na jakąś ważną dla Was okazję.;)
 Nie mam pojęcia jakim cudem udało Ci się tak długo wytrzymać. Powinnaś od razu jej się postawić. Przecież nikt nie może dyktować warunków w taki sposób, to narusza Twoją prywatność.

Zacznij ubierać się według własnego uznania, nie patrz, czy to może zepsuć kontakty między Wami. Jeszcze nigdy nie słyszałam, żeby jakaś przyjaźń rozpadła się poprzez ubrania.. Jeśli przyjacióła nadal będzie stawiała warunki, odpuść sobie. Jest wiele osób, które akceptują Twój styl. Przyjaźń z kimś, kto zachowuje się jak pępek świata na pewno nie wpłynie dobrze na Ciebie.:)
 Jeżeli nie chcesz się postawić, zacznij wybierać ubrania, które lubisz, jednak zwróć uwagę, aby były one oryginalne, takie, których nikt nie ma. Może warto poszukać w lumpeksie, czy jakiejś stronie internetowej? Udowodnisz, że masz swój styl, którego się trzymasz, z pewnością będzie on niepowtarzalny:).
 Proponuję wspólne zakupy. Pokaż koleżance, że potrafisz wybrać całkiem coś innego, nie kierujesz się jej gustem.
 Wydaje mi się, że Twoja przyjaciółka jest po prostu zazdrosna. Boi się, że nosząc podobne ubrania, pokażesz ludziom, że wyglądasz w nich lepiej. Nie musi być to wcale prawda, jednak kierowana zazdrością będzie tak myśleć. Przy szczerej rozmowie może warto jej o tym wspomnieć.:)
 Mam nadzieję, że sobie poradzisz. Trzymam za Ciebie kciuki!
 Margaret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x